Re: pasty do zębów

From: V+ <v...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: pasty do zębów
Date: Sun, 9 Mar 2003 00:50:28 +0100
Sender: V+

Pewnego dnia (a było to 8.03.2003 o 23:17 ) Rybka napisał:

> aż do momentu kiedy moja dentystyka poleciła mi i dala
> próbkę "elmex'u". Opakowanie takie biało- pomarańczowe, na pierwszy rzut oka
> zadana rewelacja, jednak kiedy jej spróbowałam... musze przyznać REWELACJA!
> Pasta się nie pieni i nie "marze" tak jak pozostałe a po umyciu ma sie takie
> wrażenie jakby zęby miały taką cienką osłonkę.
> A może któraś z Was używa Elmex'u dłużej i może podzielić się swoimi
> wrażeniami? Ja mam zamiar kupić sobie pierwszą tubke.

Wprawdzie nie jestem "króraś" ;-), ale Elmexu używam od 5-6 lat (oczywiście
dentysta polecił mi ją). Jako że moje zęby często nawiedzał osad (co bym
nie robił, niewiadomo jaką pastą mył) Elmex bardzo pomógł mi (to nie jest
żadna reklama). Od kiedy go stosuje moje wizyty u dentysty (raz na rko)
wyglądają tak:

-Bolało coś?
-Nie
-Prosze otwożyć usta.