Re: pasty do zębów

From: "Ela" <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: pasty do zębów
Date: Sun, 9 Mar 2003 00:50:42 +0100

Użytkownik "Rybka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b4dq4i$87n$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Hej!

(...) A może któraś z Was używa Elmex'u dłużej i może podzielić się swoimi
> wrażeniami? Ja mam zamiar kupić sobie pierwszą tubke.
> (..)> Czekam na Wasze opinie.
>
> Rybka

Moim problemem zawsze byly bardzo wrazliwe zeby i od dluzszego czasu uzywam
tylko tej pasty, tylko ze bialo-zielonej. Kupilam raz na probe te
pomaranczowa, ale po zielonej mam jednak mniej wrazliwe zeby. Nie pamietam
teraz czym one sie roznia - chyba zawrtoscia fluoru, ta zielona ma wiecej...
Poza tym maja swietne plyny do plukania jamy ustnej...

pozdrawiam,
Ela