pasztecik ale warzywny

1. Data: 2000-11-24 13:01:47

Temat: pasztecik ale warzywny
Od: "Anka" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ma ktoś pomysł na dobry pasztecik, ale nie dla "ścierwojada". Byle było
bez pora i selera, może niekoniecznie marchewka, bo mi się znudziło. No,
coś przepysznego, odjazdowego itp.
Z góry dziekuję
Anka

1. Data: 2000-11-25 01:17:01

Temat: Re: pasztecik ale warzywny
Od: "katarzyna" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote in message <01c05616$90730460$11dda8c0@AnnLach>...
>czy ma ktoś pomysł na dobry pasztecik, ale nie dla "ścierwojada". <

zajrzyj tu: http://puszkkka.spinacz.pl

katarzyna

1. Data: 2000-11-25 09:24:44

Temat: Odp: pasztecik ale warzywny
Od: "Magda" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik katarzyna <K...@p...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vn4d1$3ffm$...@n...news.prodigy.com

hejka
ja tez jak moja poprzedniczka nie jem miesa, ale mysle ze to nie jest dobry
powod aby ublizac tym ktorzy nie sa wegetarianinami
pozdrowionka
Magda Filipowicz

1. Data: 2000-11-25 14:26:48

Od: "katarzyna" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote in message <8vo0dm$d2g$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

> [...]
>ja tez jak moja poprzedniczka nie jem miesa, ale mysle ze to nie jest dobry
>powod aby ublizac tym ktorzy nie sa wegetarianinami

Magdo,
ja w kwestii formalnej
zacytowalas nie moj list z moim naglowkiem, to moze wywolac troche
zamieszania, wiec, bardzo prosze, uwazaj na przyszlosc z cytatami.
Osobiscie tez nie jestem za tym, zeby ublizac tym, ktorzy jedza mieso.
katarzyna

1. Data: 2000-11-25 15:52:23

Od: "Magda" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamieszania, wiec, bardzo prosze, uwazaj na przyszlosc z cytatami.
> Osobiscie tez nie jestem za tym, zeby ublizac tym, ktorzy jedza mieso.

przepraszam
Magda Filipowicz

1. Data: 2000-11-27 12:03:08

Od: "Anka" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos "scierwojadów" i ublizania. To okreslenie, które krazy wśród moich
znajomych, jak najbardziej miesożernych. Sami tak mówią o sobie i nie
uwazają słowa za obraźliwe. O mnie mówią "glonojad" i też się nie obrażam.
Nie obrażamy się wzajemnie na siebie, bo nie ma o co. Raczej wolimy się
pośmiać.
Serdecznie pozdrawiam
Anka

Magda <m...@p...com> napisał(a) w artykule