Cycki Murzynki

1. Data: 2000-11-23 20:58:14

Temat: Cycki Murzynki
Od: "Krzysztof Jakubik" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktos zna przepis na Cycki Murzynki? Tylko prosze mi nie pisac, ze odciac
i lekko podsmazyc na wolnym ogniu :-)))

Pozdrawiam

KJ

1. Data: 2000-11-24 08:09:53

Temat: Re: Cycki Murzynki
Od: M...@e...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2000 21:58:14 +0100, "Krzysztof Jakubik"
<k...@c...pl> wrote:

>Witam!
>
>Czy ktos zna przepis na Cycki Murzynki? Tylko prosze mi nie pisac, ze odciac
>i lekko podsmazyc na wolnym ogniu :-)))
[MM Cytuje post:]

"Ewa Z." wrote:

> [...]
> szklanki cukru gdyz z cala szklanka jest to dla minie ciut ciut za slodkie,
> ale jak kto lubi). Mase odstawiamy do przestygniecia.
>
> Na upieczony i przestudzony spod nakladamy przestudzona mase.
>
> Na mase ukladamy jeden kolo drugiego ok. 30 herbatnikow.
> Kazdy herbatnik przed ulozeniem namaczamy w bialej wodce. (Czas moczenia jak
> kto lubi, mozna zanurzyc i natychmiast wyjac lub tez krotka chwile
> przetrzymac). Na koniec polewamy herbatniki polewa kakaowa po czym wstawiamy
> ciasto do lodowki i czekamy az masa bedzie calkowicie zimna.

Witam!

Znam to ciasto, (jest pyszne), ale pod nazwa "Cycki Murzynki". Na
kazdy
biszkopt przed polaniem polewa nalezy wetknac rodzynke. Obojetnie pod
jaka nazwa, ciasto godne jest polecenia.

Agnieszka
Pozdrawia : Agnieszka Korzeniecka-Czaban
e-mail : a...@p...com
: c...@t...bialystok.pl

[MM Koniec cytatu.]

[MM Drugi cytat]

Użytkownik gangia <g...@g...pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
napisa
ł:dzWP4.17975$O...@n...tpnet.pl...
> Ostatnio dużo słyszałam o cie?cie pod nazw? "PIJAK" bez skojarzeń :->. Czy
> ktokolwiek mógłby przesłać mi przepis.

Kiedy? ktos podawał na grupie taki przepis:

[...]

P.S.

Biszkopt pieczemy na blaszce o powierzchni = ok. 30 herbatnikow. Gdy
wezmiemy wieksza blaszke spod bedzie za cienki i w rezultacie tez za
suchy.
Na wieksze ciasto nalezy zwiekszyc odpowiednio ilosc skladnikow.

Na każdy biszkopt przed polaniem polew? należy wetkn?ć rodzynkę-wtedy
ciasto
nazywa się cycki murzynki

Go?ka
[MM Koniec 2. cytatu]

Smacznego :-9

Mariusz "Merlin" Marczak 2B || !2B
http://www.kuchnia.3miasto.pl "Wirtualna Kuchnia"
http://www.elblag.info.pl "Elblag i okolice"

1. Data: 2000-11-24 11:28:05

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <M...@e...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:o...@4...com..
.

> [MM Cytuje post:]
> "Ewa Z." wrote:
> Pozdrawia : Agnieszka Korzeniecka-Czaban
> [...]

Mam na stronie www.kuchnia.com.pl/DiD/cycuszki.html ten sam przepiss, ktory
cytowal Mariusz, ale ze zdjeciem! No, moze nie calkiem jadalne to ciasto,ale
jest na co popatrzec.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl