patchwork

11. Data: 2006-01-09 09:21:42

Temat: Re: patchwork
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lajtmam wrote:

> [...]
> organizowany przez Burdę, a drugi, niedawno rozstrzygnięty, organizowany przez
> firmę Bernina, w którym zdobyłam 1-szą nagrodę, wspaniałą maszynę, m.in do
> pikowania i quiltingu, wyposażoną w laserowy system BSR, dający niesamowite
> możliwości ozdobnego pikowania patchworków.Posiadam też na moje wyroby
> Certyfikat Krajowej Komisji Artystycznej i Etnograficznej Fundacji Cepelia.
> Chetnie nawiążę kontakt z osobami pasjonującymi sie patchworkiem, chętnie też
> udzielę rad i wskazówek na temat szycia tą techniką :-)

Fantastyczne te Twoje patchworki.
Czy mozesz wyjaśnić laikowi co to jest quilting? Niedługo będę kupować
maszynę do szycia (wreszcie), a że to zakup na lata, to chciałabym kupić
cos porządnego.

Pozdrawiam
Bea

12. Data: 2006-01-09 09:37:25

Od: "lajtmam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj! Quilting to inaczej ozdobne pikowanie.Rewelacyjnie sprawdza się do tego
maszyna Aurora 440 QE firmy Bernina, osobiście się przekonałam, ze system BSR,w
który jest wyposażona pozwala na pikowanie za pomocą skomplikowanych, ozdobnych
wzorów, lub po prostu spontaniczne wykonywanie esów floresów na patchworku.
Cena tej maszyny jet jednak wysoka.
Pozdrawiam!

13. Data: 2006-01-09 11:23:34

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lajtmam wrote:
> [...]
> wzorów, lub po prostu spontaniczne wykonywanie esów floresów na patchworku.

Jak dla mnie niestety za wysoka :( . Znalazłam w internecie w cenie
12500 PLN. Ja planuję wydać na maszynę max 4000 PLN.

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2006-01-09 11:36:25

Od: "lajtmam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cena, którą znalazłaś to cena maszyny wraz z podłączonym do niej modułem
haftującym, sama maszyna kosztuje ok. 6 tys.
Pozdrawiam raz jescze! :-)

15. Data: 2006-01-09 21:48:40

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lajtmam wrote:
> Cena, którą znalazłaś to cena maszyny wraz z podłączonym do niej modułem
> haftującym, sama maszyna kosztuje ok. 6 tys.

Czyli za używaną można by pewnie zejść poniżej 6 tysięcy. Muszę się
poważanie zastanowić :)

Pozdrawiam
Bea

[xxx] Margaret Sherry Roly Purrly