patelnia

1. Data: 2003-07-08 11:36:47

Temat: patelnia
Od: "Jacek Dyduch" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat był już na pewno wałkowany, ale poszkuję patelni... Nie żadnej
teflonowej, powlekanej, ale takiej żeliwnej, bardzo ciężkiej. Czy ktoś ma
jakieś sugestie, gdzie takie rzeczy można spotkać w Warszawie.

Dzięki
Jacek

1. Data: 2003-07-08 12:13:19

Temat: Re: patelnia
Od: "balonik75" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie zwykłe patelnie to są najlepsze. mówię wam. te teflony i inne
badziewia to o kant d.... rozbić. smak powinien być prawdziwy smażony, a nie
jakiś tam dziwny. nie wiem gdzie w wawie można takie patelnie kupić, bo
jestem z bestoku, ale polecam odwiedzenie x-lecia, u ruskich, albo po
jarmarkach po wioskach, lub zwykłych sklepach pss społem. trza szukać.
pozdrawiam.
balonik75

1. Data: 2003-07-08 13:00:21

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Dyduch" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> Temat był już na pewno wałkowany, ale poszkuję patelni... Nie żadnej
> teflonowej, powlekanej, ale takiej żeliwnej, bardzo ciężkiej. Czy ktoś ma
> jakieś sugestie, gdzie takie rzeczy można spotkać w Warszawie.

Widzialam cos takiego w sklepach DUKA (Klif, Centrum Reduta).

mag.

1. Data: 2003-07-08 21:30:53

Od: Ewa <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

balonik75 wrote:

> [...]
> jakiś tam dziwny. nie wiem gdzie w wawie można takie patelnie kupić, bo

A ja kupilam ostatnio na targu wlasnie patelnie zwykla wyprodukowana w
'bestoku';)
Pozdrawiam Ewa

1. Data: 2003-07-09 17:21:15

Od: "balonik75" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to w bestoku robia patelenki? nawet nie wiedziałem, może to u niewidomych z
kraszewkiego? a ogólnie to pozdrawiam wszystkich fanów patelni zwykłej. a
co!

aga-przeczytaj
kurki z miesem ???
Problem z lodowka
kuchenka mikrofalowa
Nie całkiem OT (do mieszkających w Wa-wie)