patelnie dwustronne

1. Data: 2004-08-26 17:03:14

Temat: patelnie dwustronne
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Że coś takiego istnieje - wiem. Wygląda toto jak dwie patelnie
złożone ze sobą. Piec można po obu stronach, odwracając tylko
patelnię na drugą stronę.
Z doniesień wiem też, że można toto znaleźć na Allegro, ale że
tam pojawiają się patelnie tandetne, z odpadającą rączką i
odklejająceym się telonem.
A czy można coś takiego kupić w realu W DOBREJ JAKOŚCI? Żeby nic
nie odpadało, nic się nie odklejało? Jeśli tak, to gdzie i za ile?
Poradźcie, proszę.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2004-08-26 19:30:21

Temat: Re: patelnie dwustronne
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Aug 2004 19:03:14 +0200 I had a dream that Daga
<z...@N...onet.pl> wrote:
> Że coś takiego istnieje - wiem. Wygląda toto jak dwie patelnie
> złożone ze sobą. Piec można po obu stronach, odwracając tylko
> patelnię na drugą stronę.

A jaki jest plus tej patelni? W czym ona ma być lepsiejsza od
jednostronnej? Tak z ciekawości pytam...

1. Data: 2004-08-26 19:38:54

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka pisze w news:slrnciseid.518.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl

> A jaki jest plus tej patelni? W czym ona ma być lepsiejsza od
> jednostronnej? Tak z ciekawości pytam...

Nie wiem, nie używałam - dlatego mnie interesuje. ;-)
A plus na pewno taki, że naleśnik nie ma szans wylądować na
podłodze. No i można jej używać jedną ręką, co dla mnie jest
zaletą kluczową.
Ale może gra nie jest warta świeczki? Jeśli to teflon, to pewnie
cena podwójna-teflonowa...

1. Data: 2004-08-26 20:39:09

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Aug 2004 21:38:54 +0200 I had a dream that Daga
<z...@N...onet.pl> wrote:
> Nie wiem, nie używałam - dlatego mnie interesuje. ;-)
> A plus na pewno taki, że naleśnik nie ma szans wylądować na
> podłodze. No i można jej używać jedną ręką, co dla mnie jest
> zaletą kluczową.

Aha... mówisz o takich dwóch patelniach:
__________
/ \
/ \___________________
\ /
\__________/

a ja myślałem, że chodzi o sprzęt typu:

\ /
\__________/____________________
/ \
/ \

i starałem się znaleźć dla niego jakieś zastosowanie... i nie byłem w
stanie ;-)

1. Data: 2004-08-27 06:53:20

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <z...@N...onet.pl> wrote in message
onet.pl...

> A czy można coś takiego kupić w realu W DOBREJ JAKOŚCI? Żeby nic
> nie odpadało, nic się nie odklejało? Jeśli tak, to gdzie i za ile?
> Poradźcie, proszę.

W realu widziałem toto w jakims hipermarkecie (i mógł być to Real
;-) ), ale z wyglądu sprawiało wrażenie strasznego szajsu.

J.

1. Data: 2004-08-27 07:13:50

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze w news:cgmlp1$s2c$1@news.mch.sbs.de

> W realu widziałem toto w jakims hipermarkecie (i mógł być to Real
> ;-) ), ale z wyglądu sprawiało wrażenie strasznego szajsu.

No to pewnie było to samo co na Allegro. :/
A pamiętasz może producenta?

1. Data: 2004-08-27 07:28:03

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <z...@N...onet.pl> wrote in message
onet.pl...

> No to pewnie było to samo co na Allegro. :/
> A pamiętasz może producenta?

Niestety nie, ale to nie był w każdym razie żaden patelniowy potentat
:-)

J.

1. Data: 2004-08-27 09:12:34

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A plus na pewno taki, że naleśnik nie ma szans wylądować na
> podłodze. No i można jej używać jedną ręką, co dla mnie jest

Ja się nauczyłem przewracać naleśnik podrzucając go i zabawa jest świetna!!!
A i nie potzreba mi specjalistyznej patelni

Jacek

1. Data: 2004-08-27 13:10:04

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez potrafie ;)
dla niepotrafiacych zamiast bawic sie w dwustronne patelnie lepiej kupic
dobra teflonowa i w miare niska (z niskim "korytkiem" czy jak sie to nazywa)

1. Data: 2004-09-07 16:24:25

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja się nauczyłem przewracać naleśnik podrzucając go i zabawa jest
świetna!!!

No. Zwłaszcza, jak wyląduje kotu na plecach...

T.

Frytownica - Bosch?
Gdzie we Wrocławiu grzejniki?
Jaki piec dwufunkcyjny?
pralka Bosch źle bierze
Program do projektowania planu całego mieszkania - gdzie znaleźć?