pax pax miedzy chrzescijany...

1. Data: 2004-08-16 18:13:07

Temat: pax pax miedzy chrzescijany...
Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Nie wiem co sie stalo ale, albo niekoszerna moda nas dopadla albo
testosteron w drobiu zrobil swoje...
Moze porozmawiamy o czyms slodkim i milym szanujac sie nawzajem.
Pozdrawiam serdecznie mieszajac w (prawie) mlodej kapuscie.

Kri Z

1. Data: 2004-08-16 19:54:51

Temat: Re: pax pax miedzy chrzescijany...
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze porozmawiamy o czyms slodkim i milym szanujac sie nawzajem.
> Pozdrawiam serdecznie mieszajac w (prawie) mlodej kapuscie.

Autor, autor, rozwiń myśl !:-))))))
Areta

1. Data: 2004-08-16 21:16:03

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam serdecznie mieszajac w (prawie) mlodej kapuscie.
oby w dobra strone bo sie inaczej zepsuje :-)

1. Data: 2004-08-17 23:12:01

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Autor, autor, rozwiń myśl !:-))))))
> Areta

Areta :)
Sadzac po usmiechach rozwijac nie musze... ;) Ech ja zawsze pamietalem,
ze TUTAJ (na kuchni spokojnie...) ale obecnie chyba bezpieczniej i
spokojniej na GPSach ;)

Pozdrawiam serdecznie :)

Kri Z

1. Data: 2004-08-17 23:24:13

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cfr86j$l4p$1@inews.gazeta.pl...

> oby w dobra strone bo sie inaczej zepsuje :-)
Az sie boje odpowiedziec, bo pewnie to bedzie pedofilia (bo kapusta za
mloda byla aby w niej mieszac), a szczerze... to ta kapusta to jakas
stara byla i (z)boczek ;) nie pierwszej mlodosci :)))))))))

Kri Z :)

A kiedy przyjda zajac Ci komp,
ten z ktorym gotujesz...
rec polskim
I kiedy poczujaesz te won
"Pachnaca" policja lub wojskiem
I kiedy w srodku dnia noca ( :)))))))))))) )
Kolbami piekarnik rozlomoca...
Stan u drzwi i powiedz:
NI! ;)

1. Data: 2004-08-18 00:20:25

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> mloda byla aby w niej mieszac), a szczerze... to ta kapusta to jakas
> stara byla i (z)boczek ;) nie pierwszej mlodosci :)))))))))

lepiej to niz nekrofilia ;-)

1. Data: 2004-08-18 00:31:43

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cfu7c9$eav$1@inews.gazeta.pl...
> lepiej to niz nekrofilia ;-)

eeeeeeeeeeeee to nie jest trendy ;) (BTW ze cos jest trendy poznajemy po
tym, ze aresztuja za to ksiezy, politykow i innych zboczencow ;)) ) A
mi_sie sni z Kurantow w Toruniu pianka cytrynowa... z lat '80 znasz moze
ten untrendy przepis? ;)

Pozdrawiam

Kri Z

Od jakiegos czasu czatu grupowego chyba brakuje ;)

[OT] internetowe podrobki
szarlotka
puste kalorie?
Makaron sojowy