paznokcie

1. Data: 2003-08-06 10:59:21

Temat: paznokcie
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze miałam strasznie mocne paznokcie.Mogłam zapuszczać baaardzo długie,
malowac i wogóle.Nie można było uwierzyć ze naturalne
Od pewnego momentu jednak zaczęły sie strasznie kruszyć i
rozrwajać.Szok!całe się psują.
Od m-ca około stosuje preparat wiataminowy ze skrzypem polnym, który właśnie
powinien wzmacniac paznokcie, włosy i cere ( na te dwa ostatnio działa
świetnie), poza tym stosuje utwardzacz do paznokci( odżywkę )
carolla.Zastanawiam sie czy to nie jest przyczyna.Oczywiście natychmiast
zastosowałam kurację wstrząsową z olejkiem rycynowym i jest troszke lepiej
ale poza tym tragiedia
to wszystko od tej pory , co pisałam ze mi sie w pracy złamal szponik
trudno
dzis obetne, albo spiłuję (kupiłam sobie takie jednorazowe pilniczki chyba
wilkinsona) to sie dzis potorturuje
chlip chlip
smark

bandytka

1. Data: 2003-08-07 11:04:01

Temat: Re: paznokcie
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trudno
> dzis obetne, albo spiłuję (kupiłam sobie takie jednorazowe pilniczki chyba

Jaką kurację olejkiem rycynowym? Wiedziałam, że olejek pomaga na włosy i
rzęsy, ale na paznokcie? No i jak to stosować? Wcierać, moczyć czy jak? Ja
mam już takie kłopoty z paznokciami że złapię się wszystkiego!
Maga

1. Data: 2003-08-07 11:56:21

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja smaruje se tym paznokcie i po chwili wycieram w miekki recznik tak zeby
wszystkiego nie zetrzec i zeby nie bylo tluste.to najlepsza na swiecie
odzywka do paznkci.juz po pierwszym stosowaniu paznokcie sie blyszcza jak po
ladnym lakierze.Po dlugim stosowaniu na paznokcie nie ma mocnych.można
rzeżbic nimi w skale
można tez dodać cytryny i moczyć w miseczce przez jakieś pól godziny

pozdrawiam bandytka

1. Data: 2003-08-07 12:31:55

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzeżbic nimi w skale
> można tez dodać cytryny i moczyć w miseczce przez jakieś pól godziny

DZięki, oj spróbuję i to zaraz,
może to choć trocchę pomoże moim biednym paznokciom?!
Maga

1. Data: 2003-08-07 13:54:53

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> DZięki, oj spróbuję i to zaraz,
> może to choć trocchę pomoże moim biednym paznokciom?!

Mnie pomogło stosowanie kremu do rąk i paznokci Ziaji, tego z kozim mlekiem
oraz piłowanie paznokci tylko i wyłącznie pilnikiem szklanym. Przestały się
rozdwajać i łamać.
pzdr
Kasia

nivea visage