zielona herbata

1. Data: 2003-08-06 10:15:58

Temat: zielona herbata
Od: "AnkA" <n...@p...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ;)
Dziewczyny (i nie tylko) dlaczego warto pic zielona herbate?

Spotkalam sie z taka opinia, iz jesli bedzie sie codziennie pic ta herbate
to bedzie ona zle wplywac na cisnienie (chyba obnizac-nie wiem na 100%).
Czy to tylko mit?
Jakie sa "za" i "przeciw" picia zielonego specyfiku?

Pozdrawiam zyczac milego dnia :)

1. Data: 2003-08-06 10:51:03

Temat: Re: zielona herbata
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

AnkA wrote:

> [...]
> Czy to tylko mit?
> Jakie sa "za" i "przeciw" picia zielonego specyfiku?

Obnizanie to raczej dobry wplyw na cisnienie :) Nie potwierdzam, ale na
pewno nie podwyzsza tak, jak czarna herbata, pobudza lagodniej. Poprawia
za to przemiane materii. Ja tam sobie chwale...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-08-06 15:10:56

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beth Winter" <r...@a...net> wrote in message

> Obnizanie to raczej dobry wplyw na cisnienie :) Nie potwierdzam, ale na
> pewno nie podwyzsza tak, jak czarna herbata, pobudza lagodniej. Poprawia
> za to przemiane materii. Ja tam sobie chwale...

Zielona herbata podobno wplywa oczyszczajaco na organizm wiec powinno sie ja
pic :) Z kolei zielona mate pobudza i jest zalecana zamiast kawy wiec jej
pewnie ta informacja o cisnieiu nie dotyczy :)))

pozdrowienia

iska

1. Data: 2003-08-07 12:09:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska wrote:

> [...]
> pic :) Z kolei zielona mate pobudza i jest zalecana zamiast kawy wiec jej
> pewnie ta informacja o cisnieiu nie dotyczy :)))

Zieloną herbatę (gun powder) piję codziennie w pracy i nie zauważyłam,
żeby działała w jakikolwiek sposób (poza smakowym :-))

Krycha

1. Data: 2003-08-08 01:28:15

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

: >
:
: Zieloną herbatę (gun powder) piję codziennie w pracy i nie zauważyłam,
: żeby działała w jakikolwiek sposób (poza smakowym :-))

bo to zielona mate pobudza. zielona herbata tez, ale mniej :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-08-08 09:32:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> : żeby działała w jakikolwiek sposób (poza smakowym :-))
> bo to zielona mate pobudza. zielona herbata tez, ale mniej :)

Pierwszej, porannej kawy nic mi nie zastąpi. Któraś czarna herbata
raz załatwiła mi pół bezsennej nocy, ale nie pamietam, która.

Krycha

[Wawa] farbki do ubran
ABGymnic - czy to coś daje? Warto?
pmocy, pilne!