krem Differin

1. Data: 2003-08-06 08:36:12

Temat: krem Differin
Od: "Ilona" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś z Was używa/ł tego kremu?? I jaki efekt?? Czy to działa czy tylko
skóra łuszczy się namiętnie??

bo chyba nie mam już cierpliwości...

pzdr

Ilona

1. Data: 2003-08-06 09:24:32

Temat: Re: krem Differin
Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na mnie nie bardzo dzialalo, lepszy byl isotrexin, ale tez nie do konca
ale ja jestem opornym przypadkiem

v.

1. Data: 2003-08-06 09:45:10

Od: "JK" <j...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam punktowo żelu Differin 0,1% i wydaje mi się, że całkiem nieźle
przysusza syfki.

Pzdr
Justyna

1. Data: 2003-08-06 09:58:36

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na mnie nie bardzo dzialalo, lepszy byl isotrexin, ale tez nie do konca
> ale ja jestem opornym przypadkiem

O, Isotrexin to jest cudo jakich malo! Nawet sie nie spodziewalam takich
efektow! :)
Magda

1. Data: 2003-08-06 12:10:12

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> na mnie nie bardzo dzialalo, lepszy byl isotrexin, ale tez nie do konca
> ale ja jestem opornym przypadkiem

Hej
całkiem niezły jest też Izotrex :)
Ostatnio dermatolog przepisała mi Acne derm ale jeszcze tego nie uzywałam
więc nie wiem jakie przynosi efekty.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-08-06 12:31:26

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wrote:
> Witam,
>
> czy ktoś z Was używa/ł tego kremu?? I jaki efekt?? Czy to działa czy tylko
> skóra łuszczy się namiętnie??

bardzo mnie od tego bolala skora, przestalam go uzywac, jak od
zwyczajnego zadrapania paznokciem robila sie ranka :-(

A-ha, wiesz o tym, ze nie wolno zajsc w ciaze w czasie stosowania go ani
przez najblizsze 6 mies po zakonczeniu kuracji?

magda

1. Data: 2003-08-06 21:37:12

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, ja tez to dostalam, na usuniecie przebarwien po tradziku, ale
jeszcze nie sprobowalam ;)))

v.

1. Data: 2003-08-06 21:41:21

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A-ha, wiesz o tym, ze nie wolno zajsc w ciaze w czasie stosowania go ani
> przez najblizsze 6 mies po zakonczeniu kuracji?

to akurat bzdura, bardzo dokladnie sie kilku lekarzy wypytalam,
jest to obiegowe i niestety dosyc popularne przekonanie u wiekszosci
(niestety niedouczonych)
lekarzy

pewna doktorka pokazywala mi wyniki ostatnich badan, dotyczacych isotrexinu
ktory ma wieksza dawke retinoidow niz differin

(po prostu substancje te inaczej wchlanaija sie przez skore a inaczej
doustnie)

to przekonanie tyczy sie bardziej roaccutane i nie przez 6 a przez 4
miesiace
(dla bezpieczenstwa mozna dluzej odczekac)

v.
v.

1. Data: 2003-08-06 21:48:51

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

.net
> [mailto:s...@p...onet.pl@1cust61.tnt6.stk3.s
we.da.uu.net] On
> Behalf Of :: Solana :: <s...@h...com>
> Posted At: Wednesday, August 06, 2003 2:31 PM
> Posted To: uroda
> Conversation: krem Differin
> Subject: Re: krem Differin

> A-ha, wiesz o tym, ze nie wolno zajsc w ciaze w czasie stosowania go
ani
> przez najblizsze 6 mies po zakonczeniu kuracji?

Eeee...?
Przecież to nie jest retinol! (tylko pochodną - adapalen). No i na
ulotce nie ma słowa o tym.
Sama stosuję jakoś... od maja? I w ciągu pierwszych 2-3 tygodni efekty
były spektakularne. Teraz już nie jest tak ślicznie, ale widać, że cera
się poprawia. Dermatolożka mnie uprzedziła, że leczenie może potrwać i
do pół roku, więc staram się być cierpliwa.

--
Kami
____________________________

1. Data: 2003-08-07 00:38:55

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Vika wrote:
> to akurat bzdura, bardzo dokladnie sie kilku lekarzy wypytalam,
> jest to obiegowe i niestety dosyc popularne przekonanie u wiekszosci
> (niestety niedouczonych)
> lekarzy

A czy firma produkujaca ten lek i ostrzegajaca o tym na ulotce, tez jest
niedouczona?

magda

w czym na slub??
[Kraków] gdzie oczyścić twarz-pilne!