opryszczka

1. Data: 2003-08-06 07:05:23

Temat: opryszczka
Od: "Dominika" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc! Ponad tydzien temu wyszła na dolenej wardze opryszczka,
smarowałam maścią(Hascoivir) i po długim czasie zeszła lecz wczoraj znowu
sie pojawiła tylko na górnej wardze, bardzo to boli , czy znacie jakis zeby
szybciej sie goiła? Aha czy ten Zovirax jest taki dobry?

1. Data: 2003-08-06 07:14:53

Temat: Re: opryszczka
Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zeby
> szybciej sie goiła? Aha czy ten Zovirax jest taki dobry?

Witaj Dominiko!

Zovirax mialam, ale powiem, ze wogole mi nie pomagal, wrecz przeciwnie
problem z opryszczka narastał po nasmarowaniu ust Zovirax'em. Poszlam do
apteki, kupilam masc cynkowa za 2 zł, posmarowalam, problem znikl bardzo
szybciutko. Zatem polecam masc cynkowa. Dodatkowo zalecam witaminki.

Pozdrawiam Serdecznie,
Katarzyna

1. Data: 2003-08-06 07:15:06

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
zeby
> szybciej sie goiła? Aha czy ten Zovirax jest taki dobry?

Witam,
Ja zawsze na opryszczke stosuje Vratizolin, jest duzo tanczy od zoviraxu a
tak samo albo i lepiej skuteczny.

pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-08-06 09:57:02

Od: "Kasia L." <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie najlepszy Viru Merz.

Na przyszłość radze pograebac w archiwum, ten watek czesto sie pojawial :-)

1. Data: 2003-08-06 18:07:59

Od: "Aga" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie pojawiła tylko na górnej wardze, bardzo to boli , czy znacie jakis  zeby
> szybciej sie goiła? Aha czy ten Zovirax jest taki dobry?

ZOVIRAX i jeszcze raz Zovirax - jest naprawde skuteczny
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-08-06 20:53:54

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szybciej sie goiła? Aha czy ten Zovirax jest taki dobry?
> Mnie najlepiej szczerze mowiąc pomagła zwykła pasta do zebow. Zovirax nie
jest zly ale strasznie niszczy skóre wokół opryszczki. Mi zostały blizny
które utrzymywały sie do kilku miesiecy (szczegolnie reagowały na zimno,
robiły sie czerwone i bardzo widoczne)Zdecyduj sama

pędzle do makijażu WE- MA
balsam 'gładkie nogi' st. ives
pomocy:(
Ciekawe linki :-)