[Kraków] gdzie oczyścić twarz-pilne!

1. Data: 2003-08-06 07:29:33

Temat: [Kraków] gdzie oczyścić twarz-pilne!
Od: "mrófka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrego salonu kosmetycznego gdzie mogłabym zrobić oczyszczanie, ale
nie chce by potem moja twarz wyglądała jak kotlet. Wiadomo, kosmetyczka a
kosmetyczka to kolosalna róznica.
Czytałam posta o salonie na Lwowskiej, ponoć rewelacja, ale niestety nie
mogę się dodzwonić.

Dziękuję z góry za wszelkie informacje.

1. Data: 2003-08-06 08:33:59

Temat: Re: [Kraków] gdzie oczyścić twarz-pilne!
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam dobrego salonu kosmetycznego gdzie mogłabym zrobić oczyszczanie,
ale
> nie chce by potem moja twarz wyglądała jak kotlet.
Hej!
Ja i spore grono znajomych oczyszczamy buzie u pani Marty w salonie Jagoda
na Bema 4/3a, tel. 413-22-77. I ona w 100% spelnia warunek jaki postawilas,
bo mimo mocno zanieczyszczonej zawsze twarzy, po wizycie u Marty mam nie
dosc ze swietnie oczyszona skore to jeszcze moglam wreszcie zapomniec o
czerwonej masakrze na twarzy. Spokojnie mozna wyjsc z taka buzia, a drugiego
dnia nikt by nie powiedzial, ze cokolwiek tam bylo robione. Jak chodzi o ten
zabieg to Marta jest perfekcyjna po prostu :)
Pozdrawiam,
Magda

próbki NIVEA :(
opryszczka