paznokcie - ozdabianie

1. Data: 2003-10-11 14:20:05

Temat: paznokcie - ozdabianie
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar sama w domu pobawić się w ozdabianie swoich paznokietków. Lakiery
z cienkim pędzelkiem są trochę drogie. Wiec moje zapytanie dot.pędzelków nie
wiecie gdzie można kupić takie cienkie pędzelki np. do farbek, no chyba że
gdzieś są takie specjalne

AGA

1. Data: 2003-10-11 16:43:26

Temat: Re: paznokcie - ozdabianie
Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał
> Lakiery z cienkim pędzelkiem są trochę drogie. Wiec moje zapytanie
dot.pędzelków nie
> wiecie gdzie można kupić takie cienkie pędzelki np. do farbek, no chyba że
> gdzieś są takie specjalne

Popytaj w drogeriach. Ceny takiego pedzelka wachaja sie od 2zl do 30zl. Z
tym ze te tansze sa do dupy ze tak powiem ;) Ja kupilam taki na probe i sie
rozlecial podczas pierwszgo malowania. Lepiej zainwestowac w jeden porzadny
i mozesz malowac jakimi kolorami zechcesz ;) IMO pedzelki w tych lakierach
do zdobienia sa fatalne - za dlugie i nie umiem sie nimi poslugiwac :/

1. Data: 2003-10-11 23:48:11

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dot.pędzelków nie
> wiecie gdzie można kupić takie cienkie pędzelki np. do farbek, no

Poszukaj w sklepach dla plastyków i modelarzy. Są specjalne pędzelki do
zdobienia paznokci - powinny być dostępne w sklepach z artykułami
fryzjerskimi (na pewno są na targach kosmetycznych) - są cieniutkie
(kilka włosków dosłownie), specjalnie wygięte i ze sztucznego włosia
(naturalne zniszczyło by się pod wpływem rozpuszczalnika).

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-12 20:23:23

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wiecie gdzie można kupić takie cienkie pędzelki np. do farbek, no chyba że

W Rossmanie i Drogerii Natura są tanie i bardzo dobre lakiery do zdobienia w
buteleczkach z cienkim pędzelkiem, pod nazwą Wibo i Lovely. To ta sama
firma, tylko produkuje pod różnymi nazwami. Spróbuj, kosztują ledwie kilka
złotych (chyba 4 albo 5).

1. Data: 2003-10-13 07:19:12

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety kosztują trochę więcej

edward u
Użytkownik "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bmce26$iu$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2003-10-13 13:54:24

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Oct 2003, edward u wrote:

> [...]
> wiecie gdzie można kupić takie cienkie pędzelki np. do farbek, no chyba że
Cieniutkie pedzelki do farbek dostaniesz w sklepie z artykulami
artystycznymi.
Poza tym widzialam pedzelki specjalne do malowania paznokci (takie
cieniutkie) - na bazarze.
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-14 11:47:44

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

edward u napisał/a w news:bm9396$7uo$1@hermes.e-wro.net:

> Lakiery z cienkim pędzelkiem są trochę drogie.

Nie są. W Drogeriach Natura (Miss Beauty) albo w Rossmannie (Lovely)
dostaniesz je za grosze.

--
mips

1. Data: 2003-10-14 12:05:34

Od: "Reniaszka " <r...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> Nie są. W Drogeriach Natura (Miss Beauty) albo w Rossmannie (Lovely)
> dostaniesz je za grosze.

Właśnie mam na paznokciach lakier Wibo za ok.6 zł z długim pędzelkiem,
czarnosrebrny. Pięknie wyglądają takie 2 cienitkie kreski na mlecznym
lakierze..:-)

1. Data: 2003-10-14 12:09:26

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reniaszka napisał/a w news:bmgoqd$c5t$1@inews.gazeta.pl:

> Właśnie mam na paznokciach lakier Wibo za ok.6 zł

Właśmie firma Wibo produkuje kolorówkę dla DN i Rossmanna.

1. Data: 2003-10-14 12:13:11

Od: "Reniaszka " <r...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie mam na paznokciach lakier Wibo za ok.6 zł z długim pędzelkiem,
czarnosrebrny (kupiony w Rossmanie). Pięknie wyglądają takie 2 cieniutkie
kreski na mlecznym
lakierze..:-)

Usuwanie cellulitu
Warszawskie zakupy