peeling

1. Data: 2003-03-03 17:18:19

Temat: peeling
Od: "Pawel Nowak" <p...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam wszystkich , czytam Was od dawna .Mam prosbe chcialam
sobie oczyszczac twarz sama w domu /mam 28 lat/nigdy tego nie robilam.Jak
jest kolejnosc czy najpierw peeling potem parowka a potem maseczka ,nie
bardzo wiem od czego zaczac na na kosmetyczke niestety mnie nie stac .Z gory
bardzo dziekuje i pozdrawiam
Ula

1. Data: 2003-03-03 17:22:54

Temat: Re: peeling
Od: Domi <d...@s...telsat.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć Ula

Jak mam być szczera to koszty jakie bedziesz musiała wydać na peelingi maseczki i
kremy będą kosztowały tyle co zabieg u kosmetyczki. kosmetyczka zrobi to
profesjonalnie , a oczyszczanie to nie zmywanie makijazu tylko zbaieg na otwartych
porach , NIe polecam.
Dobrze się zastanów czy warto.

Pozdrawiam

Domi

1. Data: 2003-03-03 21:01:12

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Nowak wrote:
> [...]
> bardzo wiem od czego zaczac na na kosmetyczke niestety mnie nie stac .Z gory

Wiesz, ja mam tylko peeling i szoruje sobie nim buzie raz w tygodniu,
czasem dwa.
Czasem kupie sobie zel oczyszczajacy do mycia twarzy i to w zupelnosci
wystarczy. :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |