peeling

1. Data: 2006-08-02 01:10:32

Temat: peeling
Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim. Ostatnio sie opalalam i ku mojemu zdziwnieniu
dosc szybko zaczela mi schodzic ehh ochydna skóra. Czy znacie taki
sposób na naturalny peelin czyli smietana i cukier???

Dodam, ze nie kupie sobie gotowego w sklepie bo na to mnie nie stac.

Napiszcie czy slyszeliscie o wyzej wymienionym sposobie.

dZIeKI:

Alicja

2. Data: 2006-08-02 07:05:31

Temat: Re: peeling
Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

\ O smietanie i cukrze pierwszo slysze, ale znam inny Super sposob:
naturalna mielona kawa, cynamon, sol lub cukier trzcinowy - te skladniki
mieszasz ze soba i zalewasz mydlem w plynie albo po prostu woda i znowu
mieszasz do jednolitej konstystencji
(jezeli sie miesza sama woda dobrze jest sie wczesniej namydlic). Jezeli
zostanie Ci troszeczke, zostaw sobie na nastepny raz.

Efekt swietny i zapach kuszacy ;)

3. Data: 2006-08-02 12:42:53

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako kawe dałabym zwykłe premium hihi, a cynamon?? To też trzeba
kupi c:((((

4. Data: 2006-08-02 12:56:09

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
s.com...
Jako kawe dałabym zwykłe premium hihi, a cynamon?? To też trzeba
kupi c:((((

Najatansza kawa (dwie duze lyzki), cynamon op. za 1,60 czy tez zlotowke
starcza z powodzeniem na 2x. Lyzke soli chyba masz w spizarce ;)

5. Data: 2006-08-02 16:13:42

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

".bk" wrote in message news:eaq7i0$3p2$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Najatansza kawa (dwie duze lyzki), cynamon op. za 1,60 czy tez zlotowke
| starcza z powodzeniem na 2x. Lyzke soli chyba masz w spizarce ;)

Osobiście najbardziej lubię zwykłą sól, ale potem koniecznie trzeba ciało
balsamem potraktować, bo sól wysusza.

Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

6. Data: 2006-08-02 16:32:16

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiście najbardziej lubię zwykłą sól, ale potem koniecznie trzeba ciało
> balsamem potraktować, bo sól wysusza.

to jak samą sól mam wcierac w plecy???? okreznymi ruchami??

7. Data: 2006-08-02 16:52:35

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" wrote in message
ps.com...

> to jak samą sól mam wcierac w plecy???? okreznymi ruchami??

Ruchy mogą być dowolne. Do soli możesz dodać odrobinkę żelu pod prysznic.

8. Data: 2006-08-02 20:54:44

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja <a...@b...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Dodam, ze nie kupie sobie gotowego w sklepie bo na to mnie nie stac.
>
> Napiszcie czy slyszeliscie o wyzej wymienionym sposobie.

smietana - to mi troche dziwne sie wydaje, ale sa pilingi cukrowe - smialo
dawaj,do tego - poczekaj, az ktorys z domownikow wysiorbie fusiasta kawe
(starsze pokolenie czesto preferuje kawe "zalewajke" nad ekspresowe wymysly
;-)) i te fusy z owym cukrem. Kawa pieknie natluszcza i bosko wygladza.

Albo dogadaj sie z kims, kto uzywa duzo kawy i popros, by Ci fusy dostarczal :)

zdrowki
hania

9. Data: 2006-08-03 16:29:35

Od: Ania Oknińska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".bk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (jezeli sie miesza sama woda dobrze jest sie wczesniej namydlic). Jezeli
> zostanie Ci troszeczke, zostaw sobie na nastepny raz.

Ja robię bardziej uboższy: kawa mielona i oliwa (ostatnio olej z pestek
winogron). Wymieszać i szorować ciało. Dawno nie miałam tak gładkiej i
miękkiej skóry jak po tym peelingu.

Ania

10. Data: 2006-08-03 20:28:51

Od: "ullaaa" <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz Hania napisał:
> Kawa pieknie natluszcza i bosko wygladza. Albo dogadaj sie z kims,
> kto uzywa duzo kawy i popros, by Ci fusy dostarczal :)

A jak to jest z tą kawą? Zostawia taki peeling zapach jej na skórze?
Przy następnej okazji picia kawy z imbryczka fusy zrecyklinguję z
ciekawości (bo mi to szorstka rękawica w zasadzie wystarcza:).

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

Bodypaint
sklep z bielizną we Wrocku - reklama ;)
szukam dobrej krawcowej w Gdańsku
Jakie ćwiczenia?