peeling

11. Data: 2006-08-03 20:40:14

Temat: Re: peeling
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 2 sierpnia 2006 09:05
użytkownik .bk, sącząc kawkę, wyklepał:

> O smietanie i cukrze pierwszo slysze, ale znam inny Super sposob:
> naturalna mielona kawa, cynamon, sol lub cukier trzcinowy - te skladniki
> mieszasz ze soba i zalewasz mydlem w plynie albo po prostu woda i znowu
> mieszasz do jednolitej konstystencji

No i jak się dobrze temu przyjrzeć, to wychodzi to wcale nie taniej niż
gotowy peeling. A peeling, jak się dobrze rozejrzeć, można kupić i za 8 zł.
Sam pomysł naturalnego co nieco przedni, tylko teza przedpiśćczyni, że
naturalny tańszy jakoś mi tu nie pasi :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

12. Data: 2006-08-03 20:41:26

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 3 sierpnia 2006 22:28
użytkownik ullaaa, sącząc kawkę, wyklepał:

> A jak to jest z tą kawą? Zostawia taki peeling zapach jej na skórze?

Mnie ciekawi jeszcze coś innego. Nie zatyka się wam wanna/prysznic?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

13. Data: 2006-08-03 21:21:19

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;-)) i te fusy z owym cukrem. Kawa pieknie natluszcza i bosko wygladza.

ok zaleje kawe, wyleje. Jeszcze taka siekiere zrobie, żeby fusów
starczyło na plecy. I to wszytsko z cukrem, żeby ta skóra zeszła,
bo znów jade nad morze i musi być git.

14. Data: 2006-08-04 15:21:46

Od: Ania Oknińska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ullaaa" <a...@...sygnatur.ce> napisał w wiadomości

> A jak to jest z tą kawą? Zostawia taki peeling zapach jej na skórze?
> Przy następnej okazji picia kawy z imbryczka fusy zrecyklinguję z
> ciekawości (bo mi to szorstka rękawica w zasadzie wystarcza:).

Zostawia delikatny zapach, a nawet kolor.

Ania

15. Data: 2006-08-04 15:22:47

Od: Ania Oknińska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mnie ciekawi jeszcze coś innego. Nie zatyka się wam wanna/prysznic?

Nie. Za to nadaje się do natychmiastowego umycia.

Ania

16. Data: 2006-08-04 15:34:19

Od: Ania Oknińska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sam pomysł naturalnego co nieco przedni, tylko teza przedpiśćczyni, że
> naturalny tańszy jakoś mi tu nie pasi :)

Ale w sytuacji alarmowej sprawdza się i to świetnie. Ja po kawę sięgnęłam w
desperacji, bo gotówki chwilowo było brak, lato w pełni, słońce przygrzewało
jak głupie, a pleców pokazać się nie dało. Kawa mielona w domu jest, bo TŻ
przeżucił się nagle na rozpuszczalną. W ciągu tygodnia użyłam dwa razy i w
sobotę mogłam założyć na wesele bluzkę na ramionkach.

Ania

17. Data: 2006-08-05 17:51:59

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 4 sierpnia 2006 17:21 użytkownik
Ania Oknińska, sącząc kawkę, wyklepał:

> Zostawia delikatny zapach, a nawet kolor.

Jak to kolor? Jak samoopalacz?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

18. Data: 2006-08-05 17:56:06

Od: "annikka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to kolor? Jak samoopalacz?

Aż tak to nie. Kawa "puszcza farbę" i daje delikatne zabarwienie, które się
zmywa. No właśnie zmywa, nie spłukuje. Jak niedokładnie sobie po peelingu
plecy umyję, to biały stanik staje się żółty.

Ania

19. Data: 2006-08-05 19:53:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 5 sierpnia 2006 19:56 użytkownik
annikka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Aż tak to nie. Kawa "puszcza farbę" i daje delikatne zabarwienie, które
> się zmywa. No właśnie zmywa, nie spłukuje. Jak niedokładnie sobie po
> peelingu plecy umyję, to biały stanik staje się żółty.

Ała... A smugi/plamy na ciele nie zostają? Kurcze, jak tak popatrzę, to
całość mnie raczej zniechęca do peelingów kawowych niż zachęca :) Chyba
poprzestanę na tradycyjnym zastosowaniu :) Bielizny białej całe szczęście
nie posiadam, ale mimo wszystko... :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

20. Data: 2006-08-05 20:55:26

Od: "annikka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ała... A smugi/plamy na ciele nie zostają?

Nic nie zostaje. No, oprócz zapachu. Jeszcze go czuję, choć "peelingowałam"
się ok. południa.

Kurcze, jak tak popatrzę, to
> całość mnie raczej zniechęca do peelingów kawowych niż zachęca :)

Nie jest tak źleee. Ja to farbowanie zauważyłam po pierwszym użyciu, jak
zastosowałam i spłukałam się prysznicem (jak zwykły peeling kupiony w
sklepie). Teraz po prostu myję się jeszcze żelem i śladu nie ma. A stanik
doprał się bez problemu.

Chyba
> poprzestanę na tradycyjnym zastosowaniu :)

Jedno nie przeszkadza drugiemu ;). Do pozostałych po wypiciu kawy fusów
dolewasz oliwy i masz kosmetyk. Ja co prawda używam nie zaparzanej, ale
tylko dlatego, że pijam rozpuszczalną albo z ekspresu (i to tylko w pracy).

Bielizny białej całe szczęście
> nie posiadam, ale mimo wszystko... :)

:)

Ania