Re: peeling z Avonu-dylemat

1. Data: 2004-04-24 07:36:08

Temat: Re: peeling z Avonu-dylemat
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:fopi80tcsapia3r3cku9r0s3ri91ufaad3@4ax.com...
> 3.poza tym sa centra obslugi i sklepy avon gdzie mozna wszystko
> obejżeć i wyprobowac!

To po co te konsultanki, jak do centrum trza jechac???

> 4.PYTANIE: GDZIE SA SKLEPY W KTORYCH DAJA SIE POSMAROWAC KREMEM?bO JA
> TAKICH NIE ZNAM CHYBA ZE DAJA probki!

No co ty! W Sephorze,w Marianound(czy jak mu tam) zawsze mnie wysmaruja, ba
W Sephorze, jesli nie maja oryginalnej probki, daja mi w takiej malej
"kapsulce" z testera. To raczej Avon kupuje w ciemno na podstawie opisu w
katalogu.

> 5.Chyba zapomnialas ze w avon zawsze mozesz zwrocic kosmetyk ktory ci
> nie pasuje lub uczulil Cie jesli nie zluzylas wiecej niz 1/3
> opakowania a nie słyszalam żeby w sklepach kosmetycznych przyjmowali
> zwroty? A moze gdzies mozna? To prosze o infonmacje!

Powiedzmy. Rekalmowalam co prawda kosmertyki kolorowe, bo byly do kitu,
suchy tusz do rzes czy rozsypany cien do oczu. Ale kremu nikt mi przyjac nie
chcial.

> Chyba masz kiepska konsultantke albo nie czytasz wszystkich informacji
> i nie wykożystujesz swoich mozliwosci i praw.
> pozdrawiam

Justko, proponuje, bys-zanim zaczniesz krzyczec-postudiowala troche slownik
ortograficzny. Hafsa