Re: pekniete kregi millera - prosze o opinie

Data: 2003-12-13 23:20:00
Temat: Re: pekniete kregi millera - prosze o opinie
Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl>

> Ja tez mam wiele zarzutow w stosunku do wszelkich mafii a na pewno byle
> struktury PZPR to taka mafia. To tak zwani rowniejsi - lepsze zycie,
lepsze
> lecznie, lepsi lekarze, itd. Kolega koledze.

nie kolega koledze ale premier a ten zawsze ma lepszą opiekę bo specjalną

> Ale nie podoba mi sie ze kopiesz chorego.

a gdzie ja kopie chorego prosze mi wskazać ktróra część mojej wypowiedzi o
tym świadczy

>Niezaleznie od tego czy jest to dran
> czy uczciwy czlowiek jest chory i to bardzo. Wiec daruj sobie zjadliwe
uwagi.

czy jest aż taki chory ?? to nie wiem pojechał do Brukseli to chyba taki
chory nie był :-) obecnie mój ojeciec też jest po ciężkiej operacji i wrócił
do pracy po 4 dniach bo takie czasy nie pracujesz nie masz pieniędzy :( i
nik sie nie pytał

i jeszcze raz gdzie te moje zjadliwe uwagi to była odpowiedź do
wcześniejszej wypowiedzi kogoś innego