pekniete kregi millera - prosze o opinie

1. Data: 2003-12-11 21:44:22

Temat: pekniete kregi millera - prosze o opinie
Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to mozliwe, ze (jak donosza media) czlowiek z dwoma uszkodzonymi kregami
piersiowymi, jak gdyby nigdy nic lezy sobie podparty rekami, na wysokiej
poduszcze i bez gorsetu, a po zaledwie kilku dniach wstaje z lozka ?
czy medycyna zna takie przypadki ?
a moze to nie zadne pekniecia tylko propagandowy kicz w celu wzbudzenia
wspolczucia spoleczenstwa ?

2. Data: 2003-12-11 22:05:28

Temat: Re: pekniete kregi millera - prosze o opinie
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy medycyna zna takie przypadki ?
> a moze to nie zadne pekniecia tylko propagandowy kicz w celu wzbudzenia

mozliwe

casus

3. Data: 2003-12-11 22:46:13

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piersiowymi, jak gdyby nigdy nic lezy sobie podparty rekami, na wysokiej
> poduszcze i bez gorsetu, a po zaledwie kilku dniach wstaje z lozka ?

uszkodzone kręgi, ale niestety nie wiemy nic więcej na ten temat czy sa one
tylko pękniete i to leciutko

> czy medycyna zna takie przypadki ?

np. mogli mu zalożyć operacyjnie tytanowe blaski usztywniające i
zabezpieczające ale o ile mi wiadomo to nic nie mówili żeby miał operacje

> a moze to nie zadne pekniecia tylko propagandowy kicz w celu wzbudzenia
> wspolczucia spoleczenstwa ?

raczej nie, watpie ze chodzi o współczucie raczej pan premier boi sie
porażki w tych negocjacjach i ze cala wina padnie na niego, jak sie okarze
ze nic nie zalatwili nasi politycy w sprawie systemu glosowania w UE to
bedzie znaczyło że premier wiedział że to bedzie porażka

4. Data: 2003-12-12 00:06:03

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news wrote:

> [...]
> piersiowymi, jak gdyby nigdy nic lezy sobie podparty rekami, na wysokiej
> poduszcze i bez gorsetu, a po zaledwie kilku dniach wstaje z lozka ?
Ja znam z autopsji:)
O tym, ze mialam zlamany kompresyjnie jeden kreg piersiowy po upadku z
konia dowiedzialam sie dopiero po dziesieciu latach, po nastepnym
twardym ladowaniu z konskiego grzbietu i zlamaniu kompresyjnym
nastepnych dwoch kregow. Tym razem ledzwiowych. Przeswietlenie wykazalo.
EwA

5. Data: 2003-12-12 10:57:56

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwA" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> twardym ladowaniu z konskiego grzbietu i zlamaniu kompresyjnym
> nastepnych dwoch kregow. Tym razem ledzwiowych. Przeswietlenie wykazalo.

To już wiemy co to jest hipoterapia ;) Dalej jeździsz na koniu?

pzdr

6. Data: 2003-12-12 18:28:45

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

_Mark_ wrote:

> To już wiemy co to jest hipoterapia ;) Dalej jeździsz na koniu?

Nie jezdze:-( Teraz poddaje sie hipoterapii;)
EwA

7. Data: 2003-12-12 18:42:10

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jezdze:-( Teraz poddaje sie hipoterapii;)

Jak każda terapia i ta powinna być prowadzona konsekwentnie, ale może zmień
zwierza na jakiegoś jaguara, albo chociaż pandę, będziesz mogła i pojeździć
i pogłaskać :)

pzdr

8. Data: 2003-12-12 21:09:02

Od: "Pipi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mam wiele zarzutow w stosunku do wszelkich mafii a na pewno byle
struktury PZPR to taka mafia. To tak zwani rowniejsi - lepsze zycie, lepsze
lecznie, lepsi lekarze, itd. Kolega koledze.
Ale nie podoba mi sie ze kopiesz chorego. Niezaleznie od tego czy jest to dran
czy uczciwy czlowiek jest chory i to bardzo. Wiec daruj sobie zjadliwe uwagi.

9. Data: 2003-12-12 22:24:32

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Napewno Miller nie jest moim idolem, ale przyznać muszę, że twardy facet w
przeciwieństwie do takiego np kwacha, który teraz , ze względów na
bezpieczeństwo zrezygnował z wyjazdu do Iraku, do żołnierzy, których tam
wysłał. No ale to NTG.

10. Data: 2003-12-12 23:48:11

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

_Mark_ wrote:

> [...]

> zwierza na jakiegoś jaguara, albo chociaż pandę, będziesz mogła i pojeździć
No tak, mam juz polamany kregoslup po hipoterapii. Czym moze sie
skonczyc jaguaroterapia? Utrata jakiegos czlonka?8-(
EwA

Oczyszczanie wątroby.
obrzek miejscowy po zastrzyku p-tezcowym
interpretacja wyników
Badanie sluchu ENG
Trądzik - gdzie zrobić WYMAZ ???