pekniete kregi millera - prosze o opinie

11. Data: 2003-12-13 12:13:56

Temat: Re: pekniete kregi millera - prosze o opinie
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O tym, ze mialam zlamany kompresyjnie jeden kreg piersiowy po upadku z
> konia dowiedzialam sie dopiero po dziesieciu latach, po nastepnym
> twardym ladowaniu z konskiego grzbietu i zlamaniu kompresyjnym
> nastepnych dwoch kregow. Tym razem ledzwiowych. Przeswietlenie wykazalo.
> EwA

niestety ale na koniu to powinno sie jezdzic ubranym tak jak na motocykl lub
jak bramkarz hokeja. Stroje jezdzieckie obecnie stosowane sa wyjatkowo
niebezpieczne a szczegolnie toczki. Juz lepiej jezdzic bez tego niz tak
ubranym.
Nie bez powodu na koniu jezdzili rycerze w zbrojach.

12. Data: 2003-12-13 23:20:00

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez mam wiele zarzutow w stosunku do wszelkich mafii a na pewno byle
> struktury PZPR to taka mafia. To tak zwani rowniejsi - lepsze zycie,
lepsze
> lecznie, lepsi lekarze, itd. Kolega koledze.

nie kolega koledze ale premier a ten zawsze ma lepszą opiekę bo specjalną

> Ale nie podoba mi sie ze kopiesz chorego.

a gdzie ja kopie chorego prosze mi wskazać ktróra część mojej wypowiedzi o
tym świadczy

>Niezaleznie od tego czy jest to dran
> czy uczciwy czlowiek jest chory i to bardzo. Wiec daruj sobie zjadliwe
uwagi.

czy jest aż taki chory ?? to nie wiem pojechał do Brukseli to chyba taki
chory nie był :-) obecnie mój ojeciec też jest po ciężkiej operacji i wrócił
do pracy po 4 dniach bo takie czasy nie pracujesz nie masz pieniędzy :( i
nik sie nie pytał

i jeszcze raz gdzie te moje zjadliwe uwagi to była odpowiedź do
wcześniejszej wypowiedzi kogoś innego

13. Data: 2003-12-14 00:28:27

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mosley Hicks wrote:

> [...]
> ubranym.
> Nie bez powodu na koniu jezdzili rycerze w zbrojach.

Teraz sa juz latwo dostepne (cena ok.400/500zl) specjalne kamizelki do
jady konnej, chroniace kregoslup, a zamiast toczka mozna sobie
zafundowac gustowny i bezpieczny kask.
To nie zmienia faktu, ze np. firmy ubezpieczeniowe uwazaja jazde konna
za najbardziej urazowy sport i kaza koniarzom placic dodatkowy haracz w
przypadku ubezpieczen na zycie itp.
Pozdrawiam EwA

14. Data: 2003-12-16 15:24:31

Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ubranym.
> Nie bez powodu na koniu jezdzili rycerze w zbrojach.

Przepraszam co masz przeciwko toczkom?

obecne toczki, a raczek kaski to całkiem porządna amortyzacja wewnętrzna
(gąbka), mocna zewnętrzna skorupa, i trzypunktowe zapięcie chroniące brodę i
zapobiegające zsuwaniu się toczka. Jeśli jeździsz, czy spotkałeś się kiedyś
może przy upadku z kopytami lub kamieniem? - zaręczam iż toczek się
przydaje;-)

Gdybyśmy jeździli w strojach hokejowych gdzież podziałby się elegancja tego
sportu :).
a na mniejszą urazowość polecam - nie usztywniać się przy upadku, w wielu
wypadkach pomaga choć oczywiście nie daje gwarancji .

Oczyszczanie wątroby.
obrzek miejscowy po zastrzyku p-tezcowym
interpretacja wyników
Badanie sluchu ENG
Trądzik - gdzie zrobić WYMAZ ???