Re: perelki rozswietlajace avon - mial ktos?

From: futrzasty <j...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: perelki rozswietlajace avon - mial ktos?
Date: Tue, 23 Nov 2004 19:03:55 +0100

Katarzyna Kulpa wrote:
> no wlasnie - jest takie cudo za 36.90 w promocji.
> polecacie, czy odradzacie?
> jaki one maja odcien, bardziej rozowy czy brazowy (kolorom
> na zdjeciu nie wierze)?
>
> -- kasica

Polecam sprawdzić na allegro, można je kupić nawet za 25, wiec 37 to
zadna promocja. Z kulkami jest tak, mam je i rzeczywiscie daja świetny
efekt, jednak sa tam trzy kolry kuleczek-brazowe ,zlote i powiedzmy
pomaranczowe. Te ostatnie są zbyt wyraziste i zostawialy brzydkie smugi
na twrzy. Dlatego zrezygnowałam z nich i wyciagnełam z zestawu.
Brazowo-złoty zestaw wystarcza w stu %. Polecam. Używam codziennie i nie
zamierzamn przestawać.

pozdrawiam- pseudonim futrzasty ;)