perfumy dla dzieci?

121. Data: 2006-04-24 20:35:02

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *siwa* napisał(a),a było to tak:

> Inna rzecz, że zauwazyłam, że Bysiek uzywający komorki od zawsze ma do
> niej inny stosunek niz dzieci, które musiały swoje komórki wyjęczeć.

Bardzo ciekawe stwierdzenia. Muszę zapamiętać

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

122. Data: 2006-04-24 20:35:11

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> Cholera sama już nie wiem
No, to kamień z serca ;-)

pozdrówka
Karolina

123. Data: 2006-04-24 20:36:00

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2iep9$pkf$1@atlantis.news.tpi.pl>
złośliwa <n...@u...to.interia.pl> pisze:

> No ale ja mam poglądy bardziej konserwatywne niż babcia Nixe (
> hehehee tak to było prawda?)

Dokładnie.
Nadajesz się na starą, zrzędliwą właścicielkę pensji dla panien z dobrych
domów ;-P

--
Nixe

124. Data: 2006-04-24 20:38:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ano nie. My mamy tylko przez gprs, ale bachorzydła nie mają. A co, to
> jakoś
> szkodzi na rozwój? ;-)

Czy szkodzi badania pokażą za naście lat. Więc na razie można internetować
spokojnie i z uśmiechem na ustach zbereźnym ;-)

Qra

125. Data: 2006-04-24 20:38:42

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> Jak to zrobiłaś? Czyli chłopcy z którymi mały ma kontakt też nie mają
> styczności?

Paulina chodzi do szkoły na wsi - więc to byłoby zrozumiałe. Tu ludzie mają
problemy z egzystencją, a nie czy dziecko ma sukienkę barcie czy witch ;-)
Filip chodzi do przedszkola w Wawie i tu też jakoś nie zauważyłam
inwigilacji. W każdym razie awantury robi czy zaloguję się na hasło admina,
bo inaczej Kangurek Kao nie chodzi. Nie wie co to Action Men. Ja też, więc
nie ma nieporozumień ;-)

Ja w każdym razie ręce - póki co - mam czyste :-)

Aga
PS. Wczoraj przy pieleniu, jak mi już kręgosłup odmówił posłuszeństwa -
położyłam się na trawie. 'Lecą' dzieci do mnie - 'Ooooo mama nam zdechła'
:-)))))))))))

126. Data: 2006-04-24 20:40:18

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy szkodzi badania pokażą za naście lat. Więc na razie można internetować
> spokojnie i z uśmiechem na ustach zbereźnym ;-)

Ja rozumiem, że grupa dzieci starsze, ale żeby aż tak ;-)))

Aga

127. Data: 2006-04-24 20:41:12

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2j3gu$s3l$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> ale jest duza szansa, ze sie wykluczy.

Jasne, tak jak kupno lalki i dziecięcego zestawu naczyń zwiększa szanse, że
dziewczynka zostanie Domową Matką Polką Kurą :>

--
Nixe

128. Data: 2006-04-24 20:43:52

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał(a):

> Bardzo ciekawe stwierdzenia. Muszę zapamiętać

Owoc zakazany smakuje lepiej, wiadomo od zawsze.
Ja w rozsądnie używanej komórce nie widzę nic złego. Oczywiście trzeba
dzieciaka nauczyć zasad savoir-vivre'u i BHP.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

129. Data: 2006-04-24 20:46:55

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2jbvu$4rs$1@achot.icm.edu.pl>
Carol <c...@c...pl> pisze:

> U mnie jeszcze gorzej - nawet ja nie iem co to ...

A Trickolinę znasz?
Ja poznałam dzięki tegorocznemu Zającowi Wielkanocnemu ;-)
Też pewnie o lata za późno.

--
Nixe

130. Data: 2006-04-24 20:48:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Baranska <b...@p...onet.pl> pisze:

> Ano nie.

Elżbieta nie słuchaj jej!
Mają, mają, tylko ich matka non-stop laptoka okupuje ;-)

> A co, to jakoś szkodzi na rozwój? ;-)

Jakby Ci tu delikatnie ... ;-)

--
Nixe

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka