perfumy dla dzieci?

251. Data: 2006-04-25 13:24:49

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message
news:e2khvq$g8e$2@news.onet.pl...

> O, cholera...a Pola jeszcze pralke chce, czerwona;-D

Nooo, to mi przypomnialo, jak Mikolaj szwendajacy sie pod sklepem z
zabawkami i zaczepiajacy dzieci (wtedy jeszcze bez podtekstow ;-)
zaniemowil, bo na pytanie "a ty dziewczynko, co chcesz dostac od Mikolaja?"
zadane mojej starszej corce ( miala ze 3-4 lata) uslyszal...:
"SEDESIK"

Po chwili stuporu wyksztusil z siebie: "nooo, to baaaardzo praktyczny
prezent...."

(oczywiscie chodzilo o wyposazenie lazienki dla Barbie ;-)

--
Axel

252. Data: 2006-04-25 13:26:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2jd5a$18bl$1@news.mm.pl...

> Jasne, tak jak kupno lalki i dziecięcego zestawu naczyń zwiększa szanse,
> że dziewczynka zostanie Domową Matką Polką Kurą :>

jestes nie do pobicie w glupocie :)

iwon(k)a

253. Data: 2006-04-25 13:32:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Qrczak<q...@g...pl>

> A masz jakiś sposób na zmuszenie ich do niepachnienia?
> To podziel się, koniecznie.

Nie jestem, jak niektórzy, Wujkiem Dobra Rada.

Qra

254. Data: 2006-04-25 13:33:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez przesady, przeciez nikt tu nie pisze o kupowaniu dziecku Dune
> czy Samsary... Te zapachy dla dziewczynek za zwykle bardzo dyskretne,
> owocowe, bez alkoholu. Efekt jest niewiele wiekszy niz po zapachowym
> plynie pod prysznic.

Dokładnie tak. Moja córa ma takie z YR, miły, delikatny zapach. No, ale
ona ma tez błyszczyk, dziecinny co prawda, ale jest i ja akurat wole, by
uczyła sie od małego jak dbac o siebie, niz pozniej "babochłop" ma mi
wyrosnac.

zarzucasz mi, iz szafuje pusta lalka barbie, ale babochlop przyszedl Ci
bez zmurgniecia oka :))) czy twierdzisz, ze dbanie o siebie- to uzywanie
perfum? czy nieuzywanie perfum czyni z kobiety babochlopa?
imo mieszasz pojecia. nauczenie dbania o higiene to dbanie o siebie,
dbanie o "tezyzne" fizyczna, to dbanie o siebie, dbanie o inetlekt, to
dbanie
o siebie. jesli to "dbanie o siebie zaliczasz" puder i perfumy, wlasnie
sama generujesz to o czym pisalam- pusta "lalke barnie". imo _dziecko_
6 letnie, ktore nie intersuje sie glownie "jak dba o siebie" w znaczeniu
jakim przedstawilas, bedzie z pewnoscia pusta lalka barbi.

iwon(k)a

255. Data: 2006-04-25 13:38:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> _Naprawdę_ uważasz, że jeśli dziewczynka nie będzie się perfumować we
> wczesnym dzieciństwie, to wyrośnie z niej 'babochłop'? Nie miałam w
> dzieciństwie żadnych kosmetyków (poza mydłem ;-)), a nie wyrosłam na
> babochłopa, a perfumy to moja słabość.

O "babochłopie" napisałam z rozpedu;-)Nie zmienia to faktu, ze dzieci
zadbanych matek, maja IMO wieksze szanse, by w przyszłosci byc zadbanymi
kobietami.

czyli jakimi? co oznacza zadbanymi? rozumiem, ze kobieta bez
makijazu, i bez zapachu perfum na ciele jest niezadbana?
a ktoz Ci takie kity nawciskal? raklama w tv? ;)
co jeszcze jest tarybutem zadbania, co nalezy od malego dziecko
uczyc? myslisz, ze jesli kupisz nastolatce zapach wtedy juz jest za pozno
na bycie "zadbana"? bo nie zaczela kiedy miala lat 3 albo 6?

Moja Pola rano namietnie polewa kawe naniby i marzy teraz o
serwisie do kawy. Mysle, ze to dokładnie ta sama kategoria marzen.

i co kupilas jej juz serwis do kawy?

iwon(K)a

256. Data: 2006-04-25 13:39:23

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> jestes nie do pobicie w glupocie :)

Ależ. To tylko analogia do Twoich wniosków :>

M.

257. Data: 2006-04-25 13:39:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2l8jn$c5g$1@news.onet.pl...

> Ależ. To tylko analogia do Twoich wniosków :>

wyciagnieta przez _ciebie_, dlatego masz jak zwykle
punkta! jestes nie do pobicia.

iwon(k)a

258. Data: 2006-04-25 13:50:07

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> i co kupilas jej juz serwis do kawy?

Tak, zabawkowy, tez widzisz w tym cos złego?

--
Gosia

259. Data: 2006-04-25 13:56:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> uczyc? myslisz, ze jesli kupisz nastolatce zapach wtedy juz jest za pozno
> na bycie "zadbana"? bo nie zaczela kiedy miala lat 3 albo 6?

Iwon(k)a, czy Ty masz jakas traume odnosnie oddziaływania reklam :->?A,
wracajac do pytania, tak, w pewnym wieku kobieta bez makijazu nie jest
zadbana, tyle, tak uwazam, moge? Mozna pachniec dobrym mydlem, ale _ja_
wole jak kobieta pachnie dyskretnymi perfumami.

--
Gosia

260. Data: 2006-04-25 13:59:43

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> 6 letnie, ktore nie intersuje sie glownie "jak dba o siebie" w znaczeniu
> jakim przedstawilas, bedzie z pewnoscia pusta lalka barbi.

"Wymiekam" przy tobie. Z uporem maniaka sama sie nakrecasz. Napisałam Ci
juz, ze jedno nie wyklucza zupełnie drugiego.
EOT
--
Gosia

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka