perfumy dla dzieci?

271. Data: 2006-04-25 15:10:17

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message
news:e2ldlv$d0$1@news.onet.pl...

> w _zabawkowym_, nie.

Przeciez te dziecinne, to ten nie sa prawdziwe perfumy.

tylko zabawkowe? plastikowy pojemniczek pusty w srodku :>

iwon(K)a

272. Data: 2006-04-25 15:10:30

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> Ty mnie nakrecasz :)

Miło mi;-)

> juz, ze jedno nie wyklucza zupełnie drugiego.
> ale Ty sama wykluczasz inna opcje. wlasnie na przykladzie opisu babochlopa.

Absolutnie nie, nie zrozumiałas mnie

> EOT
> wedle zyczen.

cOs nmi konsekwencja szwankuj:-)

--
Gosia

273. Data: 2006-04-25 15:16:17

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2lapi$l90$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> Tak, zabawkowy, tez widzisz w tym cos złego?

> w _zabawkowym_, nie.

Dziwne zatem, że widzisz je w_zabawkowych_perfumach.

--
Nixe

274. Data: 2006-04-25 15:16:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie. ale inni maja. wlasnie ogladalam program, gdzie 3 letnia
> dziewczynka uwazala, ze jest tak brzydka, iz mama musiala
> kupowac jej make-up, a jej ulubiona ksiazeczka do ogladania
> byl katalog "Victoria's Sectret"....

Widzisz ja własciwie nie ogladam telewizora, a moje dzieci _tylko_
MiniMIni.

raklamy nie sa tylko w TV.

> wracajac do pytania, tak, w pewnym wieku kobieta bez makijazu nie jest
> zadbana, tyle, tak uwazam, moge?
> pewno, ze mozesz. ale ja uwazam, ze nie jest to prawda. moge?

Oczywiscie

dzieki :)

> wole jak kobieta pachnie dyskretnymi perfumami.
> kobieta, ale nie dziecko.

Przeciez nie mówimy ze nasze córki pachna na codzien perfumami. Zreszta
perfumy, to za duzo powiedziane. Lepiej mi tu pasuje "zabawkowe
perfumy"to wszystko jest w kategorii zabawy, IMO tak samo jak ekspres do
kawy.

jednak z zabawkowego ekspresu do kawy kawa nie poplynie a
z semizabawkowych perfum tak. (znaczy zapachowa woda ;))

>Jak bedzie miała powiedzmy ok 16, to dostanie prawdziwe perfumy dla
>dorosłych i mam nadzieje, ze bedzie to dla niej wydazenie

srednio na to bym liczyla, skoro juz od 10 lat czyms pachnie.

iwon(k)a

--
Gosia

275. Data: 2006-04-25 15:18:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty mnie nakrecasz :)

Miło mi;-)

LOL.

> juz, ze jedno nie wyklucza zupełnie drugiego.
> ale Ty sama wykluczasz inna opcje. wlasnie na przykladzie opisu
> babochlopa.

Absolutnie nie, nie zrozumiałas mnie

czyli jak mialam Cie zroumiec? jestem babochlopem bo uzywam perfum raz
na sto lat? czy jestem niezadbana gdy pachne czystym cialem?

> EOT
> wedle zyczen.

cOs nmi konsekwencja szwankuj:-)

moze dlatego, ze czujesz brzemie odpowiedzialanosci nakrecania mnie ;)
ludzkosc powinna Ci wybaczyc :)))

iwon(k)a

276. Data: 2006-04-25 15:19:11

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2le4m$2bj$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> tylko zabawkowe? plastikowy pojemniczek pusty w srodku :>

Dżisus, a jeśli do zabawkowego serwisu do kawy dziecko naleje Inki, to
serwis przestaje być zabawkowy, bo wlano tam dziecięcy zastępnik kawy?
Dokładnie to samo jest z perfumami dla dzieci. Nie zawierają prawdziwych
perfum, lecz ich dziecięce zastępniki.

--
Nixe

277. Data: 2006-04-25 15:32:30

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie powiem :)

przejrzalm wszytskie zakamarki i nie ma:)

> nie wiadomo... ;)) czytam tylko co napiszesz, a poniewaz dla mnie akurat
> prezent urodzinowy dla dziecka jest wazny, przeslanie jakie niesie
> kupienie perfum dla _6_latki jest imo takie jak opisalam.

dla mnie tez jest wazny ale tez wazny jest dla dziecka ,oprocz tej
nieszczesnej wody córka dostanie inne rzeczy ,ktore lubi
puzle,ksiazki,zastanwiam sie nad mikroskopem-czyli jednak nie jest pusta
lolitką i zrobie wszytsko aby na taka nie wyrosła.

> az sie boje dowiedziec ;)

nie boj sie :) jestesmy calkiem normalni chociaz zalezy kto nas widzi.

znajac moje dziecko wiem ze ta woda czy spikadlo dla dzieci nie wyrządzi
jej krzywdy i nie zmaci rozwoju umyslowo-fizycznego :)
p.

278. Data: 2006-04-25 15:37:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

w pewnym wieku kobieta bez makijazu nie jest
zadbana, tyle, tak uwazam, moge?

Czyli w jakim?

Qra, przerażona wyłaniającą się perspektywą ;-)

279. Data: 2006-04-25 15:43:52

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Czyli w jakim?

W takim, kiedy w dyskretnym makijazu wyglada lepiej niz bez

--
Gosia

280. Data: 2006-04-25 16:14:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Abstrahując: dzieci dzielą się na czyste i szczęśliwe;-)
> Moje młodsze na wiosnę jest zdecydowanie szczęśliwe.

:))

iwon(k)a

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka