perfumy dla dzieci?

301. Data: 2006-04-25 19:41:01

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie, ale mogłyby się tą drogą dowiedzieć co to np. Witch

Paulina wie, ale nie używa ;-)

Aga

302. Data: 2006-04-25 19:48:49

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Poczekaj jeszcze kilka lat i sms tej samej treści będzie cię doprowadzała
> do palpitacji serca :)

ROTFL!!!

Ale ona już go nie kocha, jest jej przyjacielem ;-)

Aga

303. Data: 2006-04-25 19:53:08

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości

> będziesz miał. Mam nadzieję tak wychować dziecko/i, by za 4 lata nie
> przedstawiało mi pomysłów z perfumami, ani z tatuażem za lat 11.

Perfumy w wieku 6 ok.(znaczy nie ok i zgadzam się z Tobą), ale tatuaż w
wieku 13 - ja się nie zarzekam, nie wiem jak zareaguję. Wydaje mi się, że z
dzieckiem w wieku 13 lat to już zbiera się to co się zasiało + wpływ
rówieśników. Mam tylko nadzieję, że przyjdzie najpierw do mnie.

Aga

304. Data: 2006-04-25 19:58:31

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@h...com> napisał w wiadomości

> stwierdzilismy,ze kategoryczny sprzeciw najlepszym wyjsciem nie jest i
lepiej
> dogadac sie z dzieciakiem niz od razu zabraniac. Zreszta zawsze uczymy
> chlopakow,ze rozmowa mozna wiele osiaganc,a krzykiem i obrazaniem raczej
szanse
> sa male. Chlopak ma prawie 10 lat i zaczynaja sie pierwsze proby z fryzura

Trochę wycięłam, bo nie chcę cytować wszystkiego. Mam dokładnie takie samo
podejście :-)

Aga, Paulina(9l 11m), Filip(4l 11m)

305. Data: 2006-04-25 20:02:33

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości

> co rówieśnicy. Choćby z przyczyn finansowych. Założe się, że i Ty nie
> kupujesz córeczkom wszystkich gadżetów, które koleżanki mają. Jak im
> tłumaczysz, że czegoś, co koleżanki mają, im nie możesz kupić?

A jeżeli argumentem wcale nie są koleżanki, tylko dziecko chce mieć, bo coś
mu/jej się podoba?

Aga

306. Data: 2006-04-25 20:28:28

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości

> A na co przystał, czego nie ukradną?

Ja wolę nie pisać, bo zapeszę i ukradną. W każdym razie znów coupe :-)

Aga

307. Data: 2006-04-25 20:57:36

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2klv0$fa$1@news.onet.pl>
Marchewka <M...@b...pl> pisze:

> Nie na potrzeby. Jedynie na zwykłe naśladownictwo - dziewczynka
> naśladuje mamę.

Tak samo, jak wszystkie inne zabawki naśladujące przedmioty używane przez
dorosłych.

> Jako marketingowiec nazwałabym to nie 'trafniejsze', a bardziej
> sprytne. Bardziej sprytnie wyciągają pieniądze z kieszeni
> konsumentów, wciskając kit, że dziewczynka coś tam musi mieć, by czuć
> 'się zadbaną'.

To tylko teoria. Fakty są takie, że dziewczynka chce to mieć, bo ma to mama.

> Wszystko to jest z zakresu rzeczy, które nie mieszczą się w grupie
> jedynie dla dorosłych.

No przepraszam, wózek dla lalki jako odwzorowanie wózka dla prawdziwego
dziecka mieści się raczej tylko i wyłącznie w grupie dla dorosłych :)
Podobnie jak wszelka broń czy samochody.
Jeśli mała dziewczynka może bawić się w mamę lalki i karmić ją papką
naśladującą kaszę, to dlaczego nie miałaby się bawić w mamę używającą
"prawdziwych" kosmetyków?

> _Uważam_, że perfumy nie są dla dzieci.

Perfumy nie.
Coś, co je jedynie naśladuje - owszem.

> Długo jeszcze będziesz ten pogląd podważać?

???

> Przecież i tak zdania nie zmienię.

Ja swojego również, więc dlaczego wciąż mnie przekonujesz? :)

> Tak uważam. Wolno mi, nie?

Oczywiście, tyle, że zupełnie nie widzę związku.

> Uważam, że są dla dorosłych. Dla dzieci są zabawki.

Dlatego dzieci nie używają perfum dla dorosłych, lecz bawią się używając
perfum dziecięcych.

--
Nixe

308. Data: 2006-04-25 21:26:52

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Rodzice, jeśli mają taki zamiar, to trzymają nieletniego na smyczy i bez
> komórki. Po prostu bez komórki nigdzie dziecka nie wypuszczą.

Nie kumam tych dwóch zdań. Jak wypuszą z komórką to wg Ciebie będzie na tej
smyczy czy nie?

puchaty

309. Data: 2006-04-26 03:00:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> Dnia Tue, 25 Apr 2006 09:16:00 -0500, Iwon(k)a napisał(a):
>
> możesz ustawić znaczniki tekstu??

a czemu? nic w kompie nie zmienialam wiec nie powinno byc cos innego
anizlei bylo wczesniej.

iwon(k)a

310. Data: 2006-04-26 03:09:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baranska" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> A jeżeli argumentem wcale nie są koleżanki, tylko dziecko chce mieć, bo
> coś
> mu/jej się podoba?

to tez nie musi tego miec.

iwon(k)a

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka