perfumy dla dzieci?

311. Data: 2006-04-26 06:32:46

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał
| Uściślę -- perfumy nie są dla sześciolatków.

A te robione specjalnie dla dzieci ?
:>

Pozatym nie oszukujmy się - ileż to 6-letnie dziecko by używało tych
zapachów ? Jakby jej sie przypomniało raz w miesiącu ????

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

312. Data: 2006-04-26 06:37:08

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| a perfumy to kosmetyki _pielegnacyjne_??

ja je zaliczam do kosmetyków - stoją w tym samym szeregu co mydło i
antyperspiranty.

| ale czemu nam jako kontrprzyklad podajesz brudasa. nikt o brudasach nie
| pisze.

A bo ze mnie już taka jedna wielka skrajność :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

313. Data: 2006-04-26 06:49:22

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| dabie o siebie to - higiena osobista, to czyste ubranie.

Mówimy cały czas o tym samym. Ja tylko do higieny osobistej dodaję ładny
zapach. Mogę ? Dziękuje :)

| czy jesli nie pachniesz perfumami to znaczy, ze nie
| jestes zadbana???

Tak, ładny zapach kojarzy mi się z zadbaniem o siebie. Nie, niekoniecznie to
musi być litr perfum wylanych na siebie.

| bo gdyby tego nie miala, a uzywala zwykle mydlo oznaczaloby, ze
| nie dba o siebie?

nie wiem, używa i nie wyobrażam sobie żeby nie używała.

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

314. Data: 2006-04-26 07:10:40

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> Mówimy cały czas o tym samym. Ja tylko do higieny osobistej dodaję ładny
> zapach. Mogę ? Dziękuje :)

No, nie bardzo. Higiena osobista to dość prezyzyjne określenie, w
które nie wchodzi perfumowanie się, makijaż i farbowanie włosów.
Mnie się wydaje, że po zabiegach higienicznych człowiek nie pachnie
wcale. Potem moze się dowolnie upachniać, ale juz nie w ramach
higieny.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

315. Data: 2006-04-26 08:43:40

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Gosia Plitmik* napisał(a),a było to tak:

> tak, w pewnym wieku kobieta bez makijazu nie jest

Gosia, powiedź to mojemu mężowi bo tekst " jak ty pięknie bez makijażu
wyglądasz, czemu nie zrobisz tak jak inne" :/

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

316. Data: 2006-04-26 08:45:00

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Qrczak* napisał(a),a było to tak:

Zgłaszam, że Qrczak też jest bez znaczników
;-)

317. Data: 2006-04-26 08:54:18

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Nixe* napisał(a),a było to tak:

> To tylko teoria. Fakty są takie, że dziewczynka chce to mieć, bo ma to mama.

Nie, nie nie.
Chłopcy też chcą to co mama ma. " Mamusiu pamaluj mi trawę na oku. Kochanie
to rzęsy ( i tu wykład do czego służą). .....Lubię jeść te krople z oczu.
Pomaluj mi trawkę "

318. Data: 2006-04-26 09:09:38

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
| To tylko teoria. Fakty są takie, że dziewczynka chce to mieć, bo ma to
mama.

- mamo a jak będę dorosła to oddasz mi ten płaszcz, prawda ?
- mamo, a jak urosnę pożyczysz mi tą bluzkę ?
- mamo, a kupisz mi takie same spodnie jak ty masz ?
- mamo, a jak będę taka duża jak ty będę mogła sobie rzęsy pomalować ?

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

319. Data: 2006-04-26 09:17:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości
> Dzisiaj *Qrczak* napisał(a),a było to tak:
>
> Zgłaszam, że Qrczak też jest bez znaczników
> ;-)

To domaluj. Jak ja po Gosi Plitmik :-)

Qra

320. Data: 2006-04-26 09:18:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - mamo, a kupisz mi takie same spodnie jak ty masz ?
> - mamo, a jak będę taka duża jak ty będę mogła sobie rzęsy pomalować ?

Mamo, a jak dorosnę to męża mi pożyczysz? ;-)

Qra

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka