perfumy dla dzieci?

51. Data: 2006-04-24 12:50:36

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> /Mowiłam ci jak dziecku, po rusku, po niemiecku/
> /nie po to jest perfuma byś ją pił/

A ty mnie precz wygnałeś i tamtą pokochałeś
To po co całowałeś mnie wtedy tak ?

Pozdrowienia.

Basia

52. Data: 2006-04-24 13:11:34

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@__poczta.onet.pl> napisał(a):

> A ty mnie precz wygnałeś i tamtą pokochałeś
> To po co całowałeś mnie wtedy tak ?

Uderz w stół, a zabytki się odezwą ;P

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

53. Data: 2006-04-24 13:17:29

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uporczywa literówka.

cholera faktycznie .
p.

54. Data: 2006-04-24 13:37:49

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> wrote in message
> Córka zażyczyla sobie na 6 urodziny perfumy najlepiej Lolita lempicka ;)
> ze względów oczywistych jest to nie możliwe ,dlatego musze kupic jej cos
> dla dzieci do psikania.

Co prawda pewnie za pozno na taka realizacje, ale my kupilismy "wode
toaletowa" dla dzieci w Hiszpanii (ale moze ktos z Waszych znajomych sie
wybiera?). Tam jest spory wybor (bo u nich sie dzieci "wypachnia", nawet
calkiem male), czesc wod o zapachu zblizonym do tego, jaki pamietam z
dziecinstwa u fryzjera ;-). Butelka 1l kosztuje kilka euro (szukac w dziale
z szamponami, mydlami w plynie itd) - przelalismy do atomizera (ktoras moja
woda kolonska byla "dopelnialna" i Julka jest zadowolona, ze tez moze sie
popryskac "perfumami"...
Starsza corka tez miala taka wode (~15 lat temu)

--
Axel

55. Data: 2006-04-24 13:39:06

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:1...@c...pl,
chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał(a):

> Wiem. Prawdę powiedziawszy czekałam reakcji, a zwłaszcza jeśli chodzi
> o te włosy.
> Gdybym tego nie widziała na oczy to bym nie uwierzyła. Szczęka opadła
> mi do samej ziemi. To tak samo jak większość I klasy tam gdzie
> koleżanka uczy ma komórki.

A komórka to coś szkodliwego? Zwłaszcza wyłączona w czasie lekcji?
Cywilizacja panie dzieju jest.

pozdrawiam Tatiana
--
Gdyby nie była ręka, co by brała, wielką by zacność sprawiedliwość miała
/Mikołaj Rej/

56. Data: 2006-04-24 13:53:36

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał

> To tak samo jak większość I klasy tam gdzie koleżanka uczy ma
> komórki.

A co w tym złego/dziwnego?

M.

57. Data: 2006-04-24 14:00:49

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> [...]
Tiaa, zapytaj Basie co by wolała swego czasu kupic:D

--
Gosia

58. Data: 2006-04-24 14:05:54

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):

> Bez przesady, przeciez nikt tu nie pisze o kupowaniu dziecku Dune
> czy Samsary... Te zapachy dla dziewczynek za zwykle bardzo dyskretne,
> owocowe, bez alkoholu. Efekt jest niewiele wiekszy niz po zapachowym
> plynie pod prysznic.

Dokładnie tak. Moja córa ma takie z YR, miły, delikatny zapach. No, ale
ona ma tez błyszczyk, dziecinny co prawda, ale jest i ja akurat wole, by
uczyła sie od małego jak dbac o siebie, niz pozniej "babochłop" ma mi
wyrosnac.

--
Gosia

59. Data: 2006-04-24 14:13:39

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:
> "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał

> A co w tym złego/dziwnego?

Złego/dziwnego nie, ale ostatnio doszłam do wnisoku, że wyciąganie moje
stareńkiej Nokii to obciach przy tych wypasionych modelach, które mają
moi uczniowie ;-)
Jedyne co, to trzeba przeszkolić dziecko, że komórka na lekcji ma być
wyłączona (znaczy dźwięk) i byłoby miło, gdyby tu nauczyciel świecił
przykładem. Niestety - nigdzie tak często nie dzwoni komórka jak podczas
jakiegoś szkolenia dla nauczycieli...

Rozs

60. Data: 2006-04-24 14:15:03

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik wrote:

> Może do tego czasu tego badziewia już nie będzie

Już teraz pokemony to przeżytek, ostatnio były dragon ballz. Dodam
jeszcze, że Action Man czy Transformersi wydają się równie nieśmiertelni
jak Barbie ;) Nie martw się, jak dorośnie będzie jeszcze coś innego.

--
Ewa i córeczki w butach z disney princess

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka