perfumy-probki

1. Data: 2002-11-10 20:46:28

Temat: perfumy-probki
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, gdzie moge otrzymac probki perfum... mam spisik pieciu
wybranych...
Bede sie staral kupic na allegro, ale wolal bym znac zapach zanim kupie :P.
Wiecie moze gdzie w Warszawie mozna dostac takie probki... Powachanie
testera nic nie da, bo wole sobie w domu na spokojnie na swojej skorze
sprawdzic... W perfumerii sa tak wymieszane zapachy, ze trace zmysl wechu...
:P
Pozdrawiam Argon...

1. Data: 2002-11-10 20:56:45

Temat: Re: perfumy-probki
Od: "charlotte" <charlotte-sometimes@CIACH!gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Argon" <a...@a...net> napisał w wiadomości

> Mam pytanie, gdzie moge otrzymac probki perfum... mam spisik pieciu
> wybranych...

Próbki na pewno można dostać w perfumeriach. Można poprosić.
A co do testera :) Możesz przecież psiknąć na skórę :)

pzdr.
Charlotte

1. Data: 2002-11-10 21:10:20

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Próbki na pewno można dostać w perfumeriach. Można poprosić.
> A co do testera :) Możesz przecież psiknąć na skórę :)

tylko, ze pozniej nie bede pamietal, ktora od czego :P:) itd...
sama rozumiesz... tak bede mogl w domu na spokojnie porownac...

1. Data: 2002-11-10 21:17:34

Od: "charlotte" <charlotte-sometimes@CIACH!gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko, ze pozniej nie bede pamietal, ktora od czego :P:) itd...
> sama rozumiesz... tak bede mogl w domu na spokojnie porownac..

Możesz podpisać każdy zapach;) Weź długopis i do perfumerii marsz ;)

--
pzdr.
Charlotte

1. Data: 2002-11-10 21:18:06

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"charlotte" wrote:

> Użytkownik "Argon" <a...@a...net> napisał w wiadomości

> Możesz podpisać każdy zapach;) Weź długopis i do perfumerii marsz ;)

Szarlotko, to TY? ;-)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-10 21:18:49

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Argon" wrote:

> tylko, ze pozniej nie bede pamietal, ktora od czego :P:) itd...
> sama rozumiesz... tak bede mogl w domu na spokojnie porownac...

Idziesz do perfumerii - psikasz sie - chodzisz sobi ez zapachem jeden dzien.
Nastepnym razem psikasz sie innym itd.

Bez sensu psikac sie kilkoma na raz.

1. Data: 2002-11-10 21:20:08

Od: "charlotte" <charlotte-sometimes@CIACH!gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Szarlotko, to TY? ;-)

Niestety, chyba to nie ja :) Nie znamy się :)

--
pzdr.
Charlotte

1. Data: 2002-11-10 21:21:54

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"charlotte" wrote:

> Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Niestety, chyba to nie ja :) Nie znamy się :)

No to juz sie znamy ;-))

1. Data: 2002-11-10 21:46:19

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Bez sensu psikac sie kilkoma na raz.

Ale do perfumerii musze jechac :P
Sama rozumiesz pewnie... a aukcjie mi sie za 4 dni koncza :P:)

Makijaż - wizażystka
mam pytanie
Makijaż - wizażystka
sińce pod oczami - jak się pozbyć