wynalazki :))

1. Data: 2002-11-10 23:22:02

Temat: wynalazki :))
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam Was zapytać, czy macie swoje "wynalazki"?
Ja na przykład mieszam krem nivea soft (taki w dużym pudełku) z oliwką w
żelu J&J. Robi się z tego super balsam do ciała.
Sama oliwka zostawia mi na ciuchach tłustawe ślady - a wymieszana z kremem,
ekstra się wchłania nie zostawiając tego brudzącego "filmu" na skórze.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,

1. Data: 2002-11-10 23:54:09

Temat: Re: wynalazki :))
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam Was zapytać, czy macie swoje "wynalazki"?
> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia

Skórki przy paznokciach natłuszczam, kredką ochronną bezbarwną do warg.
Ładnie się da je odsunąć lub wyciąć, są mięciutkie i mniej je widać.

Hanuś

1. Data: 2002-11-12 07:55:42

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałam Was zapytać, czy macie swoje "wynalazki"?
> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia

wlosy umyte , ulozone i spryskane nawet lekko lakierem do wlosow (u mnie to
Wella mocna- z niebieskim paskiem) nie tak szybko sie przetluszczaja. Kiedys
skonczyl mi sie lakier i zapominalam kupic- wlosy na drugi dzien po myciu
byly podejrzanie przetluszczone. Jak nigdy.

Jola L-L

1. Data: 2002-11-12 15:15:25

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja np przed polozeniem podkladu wucieram paznokcie wacikiem nasaczonym
woda utleniona.
Lakier sie dluzej tzryma

Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-13 11:37:00

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> Chciałam Was zapytać, czy macie swoje "wynalazki"?

- stary lakier do paznokci za gesty na malowanie odzywiam kilkoma
kroplami zmywacza. tak samo tusz do rzes - wkrapiam do starego troche
plynu do demakijazu oczu. (nota bene dzis wyciagnelam po 2 latach
nieuzywania wodoodporny bourjois - jest w swietnej kondycji, jakby wcale
sie nie zestarzal....)
- kilka kropel perfum do balsamu do ciala

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-13 11:46:36

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna wrote:

> [...]
> plynu do demakijazu oczu. (nota bene dzis wyciagnelam po 2 latach
> nieuzywania wodoodporny bourjois - jest w swietnej kondycji, jakby wcale

Tylko nigdy ale to nigdy nie daj sie namówic na dolanie kropli wody - w
ten sposób stracilam tusz Elisabeth Arden :(
pzdr
agi

1. Data: 2002-11-14 23:56:02

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniany zgęstniały lakier do paznokci trzeba wstawić w kubek z wodą i
wolno podgrzewać, nie gotować, będzie jak nowy.
Sowa

perfumy-probki
Makijaż - wizażystka
mam pytanie