perfumy w kremie YR

1. Data: 2003-02-24 10:11:18

Temat: perfumy w kremie YR
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
szukalam wczoraj w warszawskich YR w takich malutkich metalowych
opakowaniach perfumy w kremie.
Na gwiazdke dostalam od siostry truskawkowe i rozane i bardzo mi sie
podobaly.
W sklepach mi powedzieli ze to byly jakies limitowane wersje i ze
przypadkiem w jakims sklepie jeszcze moga byc.
Ktos moze widzial gdzies i wie jakie jeszcze zapachy w tej serii byly?
Dodam ze te ktore teraz maja w YR - takie w plastikowych pudeleczkach sa
zapachowo paskudne (przynajmniej dla mnie) i konsystencja juz nie ta - tamte
byly takie bardzo geste - wrecz twarde a tym samym bardzo wydajne.

--
mag.
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2003-02-24 10:17:48

Temat: Re: perfumy w kremie YR
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:b3cr3a$fnp$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> opakowaniach perfumy w kremie.
> Na gwiazdke dostalam od siostry truskawkowe i rozane i bardzo mi sie

czesc !
ja kupilam te truskawkowe- rzeczywiscie extra ! nie jakies mazidlo, tylko
bardzo twarde (a wiec wydajne). mieszkam w Rzeszowie, u nas w sklepie YR byl
taki koszyk, a w nim poukladane te metalowe pudeleczka. naliczylam ich ok. 9
zapachow. kosztuja 9,90 za jedno pudeleczko.

maja

Targi kosmetyczne we Wroclawiu
czy jest tam KURDEkulfon
siłownia czy aeorbik