perfumy z nuta malinową

1. Data: 2004-12-03 21:53:23

Temat: perfumy z nuta malinową
Od: "Ewunia" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Tak jak w temacie poszukuje perfumów z nutą malinkową, czy któraś z Was moze
pomóc w poszukiwaniach i podać jakąs konkretną nazwe?
Bede bardzo wdzieczna
pozdrawiam

1. Data: 2004-12-03 21:58:40

Temat: Re: perfumy z nuta malinową
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewunia" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
> moze
> pomóc w poszukiwaniach i podać jakąs konkretną nazwe?

Hot Couture Gvenchy po raz pierwszy, po raz drugi, zawsze :D
iska

1. Data: 2004-12-03 22:20:49

Od: "Ewunia" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hot Couture Gvenchy po raz pierwszy, po raz drugi, zawsze :D
> iska

Iska dzieki za odpowiedz , jeszcze interesowalaby mnie cena i czy bez
problemu dostane je w kazdej perfumerii a moze sa dostepne gdzies w necie?
pzdr
Ewulinek

1. Data: 2004-12-03 22:39:51

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iska dzieki za odpowiedz , jeszcze interesowalaby mnie cena i czy bez
> problemu dostane je w kazdej perfumerii a moze sa dostepne gdzies w
> necie?
> pzdr

Nie za ma co - to moj numer jeden :D

Sa na pewno tu:
http://www.pedet.pl/x_C_I__P_7010958-7010001.html
Powinnas je bez problemu kupic w kazdej perfumerii - tam tez mozesz
porownac cene - ja mam swoje juz dosc dlugo i nie pamietam ile kosztowaly

iska

1. Data: 2004-12-04 04:55:09

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewunia" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

sa dostepne w necie.owszem (dionet,pedet,allegro)
i kupuj koniecznie EDT,nie EDP:),poniewaz w przypadku Hot Couture,Edp ma
dodatkowo nute gryzacych ołowkow,cos jak dym;gdybys spryskala nimi wlosy,po
jakims czasie zostalby na nich tylko zapach dymu(brr,probowalam). Edt za to,
to czysty nektar malinowy,bardzo dobre na zime.

1. Data: 2004-12-04 07:55:23

Temat: Re: [OT] perfumy z nuta malinową
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
to,
> to czysty nektar malinowy,bardzo dobre na zime.

Margaret już dawno chciałam się zapytać -
czy Twoja znajomość zapachów to tylko wynik zamiłowania, czy zajmujesz się
tym zawodowo?
Bo muszę przyznać, że Twoja wiedza powala mnie na kolana :))

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-04 09:13:50

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewunia napisał/a w news:coqn7h$n8k$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Tak jak w temacie poszukuje perfumów z nutą malinkową,

perfum.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-12-04 11:54:59

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> [...]

> tym zawodowo?
> Bo muszę przyznać, że Twoja wiedza powala mnie na kolana :))

nie zajmuje sie tym zawodowo,czyste zamilowanie (chociaz przyznam,fajnie by
bylo miec prace zwiazaną z perfumami..:)}. Poza tym moja wiedza jest
naprawde malutka w porownaniu z ta,ktora reprezentuja niektorzy z forum"o
perfumach":),chociaz to starzy wyjadacze,ja dopiero zaczynam,moze wiec
kiedys im dorownam;).
pzd cieplo.

1. Data: 2004-12-04 12:17:26

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

> perfum.
>

> --
No prosze, ile dobrego splywa na autora pytania. I odpowiedz dotyczaca
perfum dostanie i dowie sie jak pytania poprawnie napisac:-)
Co za grupa!:-)
Kosmetyczki, milosniczki i prof. Miodek nawet jest:-)

Pozdrawiam...K.

1. Data: 2004-12-04 14:18:05

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mm" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
> no mi sie wydaje ze typowo malinowe to sa Lolita Lempicka
> pzdr

w klasyku nie ma w skladzie malin. Wanilia,anyzek,piżmo,lukrecja,fiolek,ale
malin raczej nie:).Bardzo mdle.
ps- odpisuj pod postami:)
pzd

prostownica do włosów
poszukuje osoby ktora doskonale zna sie na kosmetykach
Spuchniete powieki
Rossmann - polecam/odlecam
Dziewczyny - pomozcie...