perkoz

1. Data: 2002-04-24 10:09:19

Temat: perkoz
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukiwany jest wzór tego właśnie stworzenia... Czy ktos ma może coś
takiego w swoich zbiorach...?

mruwa...

1. Data: 2002-04-24 11:18:09

Temat: Re: perkoz
Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukiwany jest wzór tego właśnie stworzenia... Czy ktos ma może coś
> takiego w swoich zbiorach...?
> mruwa...

Jesli pamiec mnie nie myli to mam gdzies krzyzykowego perkoza... z tego co
kojarze nie jest on jakis wielki, ale perkoz ;) Jak wroce do domciu to sprawdze
i dam znac :)

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-24 13:13:26

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jesli pamiec mnie nie myli to mam gdzies krzyzykowego perkoza... z tego co
> kojarze nie jest on jakis wielki, ale perkoz ;) Jak wroce do domciu to
> [...]
#################################
Mnie sie tez cos takiego majaczy, ale wczesniej niz podczas dlugiego
weekendu nie znajde :-((
Grazyna-

1. Data: 2002-04-24 15:46:07

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...pl> napisała(a):
> Jesli pamiec mnie nie myli to mam gdzies krzyzykowego perkoza... z tego co
> kojarze nie jest on jakis wielki, ale perkoz ;) Jak wroce do domciu to
> sprawdze i dam znac :)

Niestety - to jest czapla...

Ornitolog to ze mnie zaden jak widac nie bedzie ;)

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-24 16:02:18

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprawdze

> #################################
> Mnie sie tez cos takiego majaczy, ale wczesniej niz podczas dlugiego

Do długiego weekendu jest niedaleko... a i to się aż tak nie spieszy.. więc
póki co... poczekam...

mruwa...

1. Data: 2002-04-24 17:37:56

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mruwa" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Poszukiwany jest wzór tego właśnie stworzenia... Czy ktos ma może coś
> takiego w swoich zbiorach...?
>
> mruwa...

Mam cos w rodzaju malego zurawia,jesli odpowiada moge podeslac...
Pusia

1. Data: 2002-04-25 04:55:40

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mruwa <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa607d$o2d$...@n...tpi.pl...
> Poszukiwany jest wzór tego właśnie stworzenia... Czy ktos ma może coś
> takiego w swoich zbiorach...?

Co prawda nie perkoz, ale dzika kaczka jest na mojej stronie ->
swiateczne -> wielkanoc 1 -> i jako kurczak 3a :) plywa dzika kaczka:) Moze
Ci bedzie pasowala?

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-04-25 14:11:58

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Co prawda nie perkoz, ale dzika kaczka jest na mojej stronie ->
> swiateczne -> wielkanoc 1 -> i jako kurczak 3a :) plywa dzika kaczka:)

Niestety.. to musi być koniecznie perkoz...:(

mruwa...

chyba się narażę....
propozycje wzorów
Hafty polskie