perswazja tekstu reklamy

1. Data: 2002-05-03 16:56:50

Temat: perswazja tekstu reklamy
Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zabieram sie do pisania pracy na mature i wybralem temat ktorego celem jest
przyjrzenie sie srodkom perswazji zawartym w reklamie.

Narazie ciezko mi cos wymyslic, przeszukalem siec i tylko jedna stronke
znalazlem na ktorej i tak nie ma zbyt wiele :(. Puki co zalezaloby mi zeby
zrobic chociaz jakis glowny konspekt pracy - moze cos pomozecie?

Ma ktos w tym doswiadczenie?

bylbym niezmiernie wdzieczny :)

pozdrawiam, Radek

1. Data: 2002-05-15 06:05:08

Temat: Re: perswazja tekstu reklamy
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ,że chyba już za puźno ale widzialam program.Opowiadali jak to pieknie
moga wcisnac nam jakis towar ,reklamujac zupelnie cos innego. Zrobili tez
super eksperyment -telewidzowie czyli w tamtym czasie ja-mogli sie o tym
przekonac.Na poczatek puscili filmik .Powiem ,nic wielkiego nie zawieral,
ale prowadzacy ten program kazal ogladac go uwaznie.Aha zaznaczam, ze ten
sam eksperyment robili w grupie studentow ,ale szczerze powiem ,ze juz nie
pamietam na jakiej uczelini-nie bojmy sie -nie w Polsce.Potem pieknie
pokazywali obrazki ,jakies zwierzaki.Telewidzom kazali wybrac sobie jeden z
nich-po reklamie pokazali ten ktory byl zaszyfrowany w filmiku i dzialal
stymulujao.
A tak to pewnie jakbys poznal jakimi srodkami kieruja sie przy robieniu
reklamy, a raczej jakimi kategoriami to pewnie potrafilbys napisac swoja
prace:)!!!

Powodzenia
Ola

Użytkownik "Radek (Jogurcik)" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aauffb$kbp$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2002-05-15 08:49:56

Od: w...@p...onet.pl (Tomek Łukaszewicz) szukaj wiadomości tego autora

http://free.art.pl/artifex/numer2/rekla.htm
(tam też bibliografia)
http://www.e-marketing.pl/artyk/artyk15.php
(baaaardzo dłuuuugi)
http://www.pawlak.alpha.net.pl/praca/
(plik RTF, bardzo dłuuugi, UWAGA: PRACA LICENCJACKA, są wykresy i
obrazki)
Tyle Ci chyba na razie wystarczy...

Faustyna, Valtorta,Reinkarnacja
Jak przetlumaczyc dziecku fakt smierci?
Jak przezyc rozstanie
Problem z siostra i rodzicami-BARDZO WAZNE!
MÓJ TATO JEST CHORY