pferdbalsam (na stawy)

1. Data: 2007-02-10 14:56:02

Temat: pferdbalsam (na stawy)
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój znajomy polecił mi na bolące stawy....... końską maść. na opakowaniu po
niemiecku stoi napisane "Pferdbalsam ".
Czy to można stosować do ludzi bo to w aptece weterynajnej było kupione.

Krasnal
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2007-02-10 15:43:37

Temat: Re: pferdbalsam (na stawy)
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po niemiecku stoi napisane "Pferdbalsam ".
> Czy to można stosować do ludzi bo to w aptece weterynajnej było kupione.

Końska maść /pferdebalsam /

http://www.kami.med.pl/product_info.php/products_id/
355

3. Data: 2007-02-11 00:23:23

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):
> Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Końska maść /pferdebalsam /
>
> http://www.kami.med.pl/product_info.php/products_id/
355

Rozśmieszyło mnie to:
"Cieką warstwę maści wcierać dowolną ilość razy w ciągu doby w miejsca
bolące".
Nie dość, że cieką, to jeszcze dowolną ilość razy. Taka skuteczna ta
maść jest :D

--
animka

4. Data: 2007-02-14 11:34:57

Od: grzech <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 070210 *Krasnal* wrote:

> Mój znajomy polecił mi na bolące stawy....... końską maść.
> na opakowaniu po niemiecku stoi napisane "Pferdbalsam ".
> Czy to można stosować do ludzi bo to w aptece weterynajnej było kupione.

To chyba jest dla ludzi, choć pewnie początkowo było dla koni ;)
Mi tez to pewna osoba poleciła a i do kupienia w sklepach ludzkich
też jest. Podobno sportowcy tego używają.

--
Co popieli i co niszczy, całe życie czarnych zgliszczy,
co samotnie kluczyć każe, w strasznej śmierci.. pełnej marzeń.

Pytanie do studentów medycyny - mnemonik ułatwiający spamiętanie kości nadgarstka
strzelające stawy
Ból łokcia
Wkladki chroniace stawy czyli odkrywanie Ameryki
"Marchewkowa cera"