piaskowanie zębów

1. Data: 2008-04-21 23:14:39

Temat: piaskowanie zębów
Od: TrialUser <t...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

witam grupę,
moje zapytanie dotyczy zabiegu "piaskowania" zębów,
otóż jestem w trakcie przeglądowego leczenia zębów, cóż minęło prawie
dwa lata poszedłem do dentysty, naprawia dwa zęby, usuwanie kamienia
zostało zrobione i na sam koniec zaproponował piaskowanie, i nie wiem co
myśleć :) w sumie kosztuje to 100 złoty,
czy jest to potrzebne, niezbędne? w sumie jak byłem 2 lata temu to nikt
czegoś takiego nie proponował, warto?

pozdrawiam
Trial

2. Data: 2008-04-22 04:44:16

Temat: Re: piaskowanie zębów
Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

"PIASKOWANIE ZĘBÓW Jest to usuwanie drobin kamienia nazębnego i osadów
znajdujących się na powierzchni zębów, powstałych po kawie, herbacie,
papierosach

więcej na googlach.

- Mazury - czarter jachtu -
www.pegaz600-czarter.pl

3. Data: 2008-04-22 09:14:45

Od: TrialUser <t...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> "PIASKOWANIE ZĘBÓW Jest to usuwanie drobin kamienia nazębnego i osadów
> znajdujących się na powierzchni zębów, powstałych po kawie, herbacie,
> papierosach
>
> więcej na googlach.

witam,
z googlami się zapoznałem,
interesuje mnie opinia praktyków zarówno po jednej jak i drugiej stronie
dentysta/pacjent

pozdrawiam
Trial

4. Data: 2008-04-22 11:31:07

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja miałam takie piaskowanie, nie zaszkodzi wyczyścić ząbki z każdej strony.
Osobiście polecam.

5. Data: 2008-04-28 14:36:57

Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TrialUser wrote:
> witam grupę,
> moje zapytanie dotyczy zabiegu "piaskowania" zębów,
[...]
> czy jest to potrzebne, niezbędne? w sumie jak byłem 2 lata temu to
> nikt czegoś takiego nie proponował, warto?

U mnie było warto - skaling + piaskowanie, w ogóle mam takie
zęby, że kamień mi się często osadza i raz do roku muszę iść
na taki zabieg.

6. Data: 2008-04-28 14:47:47

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> U mnie było warto - skaling + piaskowanie, w ogóle mam takie
> zęby, że kamień mi się często osadza i raz do roku muszę iść
> na taki zabieg.

I nie masz po piaskowaniu nadwrazliwych zebow? Pytam, bo moje dwie corki
mialy ten zabieg i niestety zeby zrobily sie bardzo wrazliwe.

Przekaż 1%podatku:
http://www.dzieciom.pl/3682
http://www.dogtor.iq.pl/procentpodatku.php

Pożegnanie z grupą
Wegiel aktywny w filtrach wody - wplyw na zdrowie?
zaokrąglenie lewego rogu czołowego
nolicin
Ginekolog - wspolpraca