piaskowany szyby

1. Data: 2003-04-29 11:59:25

Temat: piaskowany szyby
Od: pio <p...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w dzwiach piaskowane szyby ale nie wiem czym je czyscic.
Moze jest cos co zabezpiecza takie szlo przed zabrudzeniem ?

Piotrek

1. Data: 2003-04-29 13:50:19

Temat: Re: piaskowany szyby
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

pio wrote:

> Mam w dzwiach piaskowane szyby ale nie wiem czym je czyscic.
Nitro, regularnymi ruchami w jednym kierunku (jakbyś lakierował)

> Moze jest cos co zabezpiecza takie szlo przed zabrudzeniem ?
AFAIK niczym :-( Wszystkie środki wpłyną na wygląd
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-04-29 20:17:25

Od: "Viren" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez mam takie szyby i myje je Ajax'em i nie narzekam najlepiej ircha lub
czyms co kudelkow nie zostawia
Pozdrawiam
Ewa
Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...com> napisał w
wiadomości news:b8m0ci$3bt$1@news.onet.pl...

1. Data: 2003-04-30 07:04:15

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam w dzwiach piaskowane szyby ale nie wiem czym je czyscic.
> Moze jest cos co zabezpiecza takie szlo przed zabrudzeniem ?
>
> Piotrek

Witam
Dostalem niedawno katalog witrazy i innych zdobien szklarskich, miedzy
innymi sa tez szyby piaskowane.
Napisane jest w nim :
Kazde szklo piaskowane moze zostac poddane uszlachetnieniu.
Powierzchnia szkla zostaje zmieniona specjalnym srodkiem, ktory chroni ja
przed wszelkimi zabrudzeniam
Fajnie zrobione jest zdjecie reklamowe do w/w szyb - bobas ktory dotyka
swoimi lapkami piaskowanej szyby ;)
Napisz moze do nich z zapytaniem co to za "specjalny srodek".
http://www.pujan.pl/

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-04-30 08:37:18

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz moze do nich z zapytaniem co to za "specjalny srodek".
> http://www.pujan.pl/

Napisałem bo temat też mnie interesuje. Jak dostanę odpowiedź wrzucę na
grupę.

Dzięki za namiar.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-01 06:17:38

Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nitro, regularnymi ruchami w jednym kierunku (jakbyś lakierował)

Bardziej poleciłbym od nitro benzynę ekstrakcyjną przydaje się też w domu
do odtłuszczania innych plam a mniej agresywna i szybko odparowuje.

1. Data: 2003-05-05 09:15:31

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej i B. wrote:

> Bardziej poleciłbym od nitro benzynę ekstrakcyjną przydaje się też w domu
> do odtłuszczania innych plam a mniej agresywna i szybko odparowuje.
tyle że benzyna pozostawia tłustawy nalot - nie nadaje się do wszystkiego
(niestety) Uściślę więc to co napisałem poprzednio (bo chyba byłem zbyt
lakoniczny ;-)

1. Umyć tak jak każdą szybę płynem do szkła
2. Przetrzeć niepylącą szmatką zwilżoną nitro jednostajnymi ruchami w jednym
kierunku (np. pasami z góry na dół)

A przy plamach usuwanych benzyną przede wszystkim trzeba sprawdzić czy nie
uszkodzi materiału !!
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski