Re: picie w czasie jedzenia

Data: 2002-07-21 09:17:12
Temat: Re: picie w czasie jedzenia
Od: "Ella J" <e...@w...pl>

Użytkownik "Beti" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
news:ah5tr9$g1p$1@news2.tpi.pl...
picie w czasie spożywania posiłków
> jest niezdrowe, a jeżeli już to przed posiłkiem i najlepiej, aby były to
> napoje nie gazowane. Jak naprawdę jest z tym piciem, czy ma to aż takie
> znaczenie.
to jak z masłejm i margaryną. Nigdy nie rozstrzygniesz na 100 co bardziej
szkodzi- roślinne plus kilo chemii czy zwierzęce tłuszcze plus kilo
cholesterolu ;-)
a z płynami jest na pewno tak, że:
- jeśli ktoś chce ograniczać jedzenie, poleca się mu wypić przed każdym
posiłkiem szklankę wody, w celu zwiększenia uczucia sytości
- inna szkoła: absolutnie nie pic, bo się rozpuszcza soki trawienne, enzymy
działają słabiej
- inna: w trakcie można kawę, a po herbatę (nie mam zielonego pojęcia
dlaczego, alle na pewno czytałam, tylko argumantacja by się przydała...)
pozdrawiam
Ella