piec CO UNICAL model BTN

1. Data: 2003-11-18 12:46:01

Temat: piec CO UNICAL model BTN
Od: "www.komorowscy.com" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Popsuł mi się piec CO i CW - takie wash & go tj. wszystko w jednym.
Tzn. nie mam ani wody ani ciepła we w domeczku.
MOŻE ktoś ma elektrozawór do włączania/wyłączania gazu z takiego pieca - bo
to włoszczyzna - oczywiście nic podobno nie pasuje.
A jest to zapewne w nim usterka bo raz gaz jest i grzeje a raz nie ma, z
tym, że rzadziej jest, a w zasadzie tylko przez 5-10 min. od uruchomienia
piec się włącza - bo cekwa jest zimna - a gdy się nagrzeje to NIE włącza.
W service jak to w service:
1. Chcą z człowieka zedrzeć
2. Zapewne tylko z wymianą
3....a do mnie na wieś daleko, oj daleko.
posdrufka
commor
W-wa, a zasadzie jej okolice.

1. Data: 2003-11-20 07:06:54

Temat: Re: piec CO UNICAL model BTN
Od: "www.komorowscy.com" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

już se znalazłem...
dzieńki

Użytkownik "www.komorowscy.com" <k...@k...com> napisał w
wiadomości news:bpd44j$b7v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> 1. Chcą z człowieka zedrzeć
> 2. Zapewne tylko z wymianą
> 3....a do mnie na wieś daleko, oj daleko.

Ile zużywacie gazu??
zgniatarka do śmieci
problem z licznikiem za wod
!!! drewno na schody - castorama???
!!! okno w ksztalcie kola - gdzie moge kupic ???