piec kaflowy

1. Data: 2002-04-09 10:23:45

Temat: piec kaflowy
Od: "agnwik" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś na grupie miał doświadczenia z piecem kaflowym?
Czy warto zakladać w nim grzałki,i inwestować w naprawę pieca?
Czy naprawdę ogrzeje pokoj np.25 m?

agnes

1. Data: 2002-04-09 10:37:23

Temat: Re: piec kaflowy
Od: "apc_edi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem takie piece w mieszkanku koło 100 m2, stare budownictwo w Krakowie.
Dwa piece zostały tylko uzbrojone w grzałki, trzeci musiałem rozebrać i
zbudować od nowa. Plus nowa instalacja elektryczna - łączny koszt w 98 -
1800 PLN. Jeśli idzie o wygodę: super, było nawet cieplej niż przy
spalaniu węgla. Efekt uboczny: zrobiło się strasznie sucho, jak przy
centralnym w blokach. No i zostały mi dwie tony węgla w piwnicy .. ;)

1. Data: 2002-04-11 07:49:19

Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnwik" napisał w wiadomości
> Czy ktoś na grupie miał doświadczenia z piecem kaflowym?
> Czy warto zakladać w nim grzałki,i inwestować w naprawę pieca?
> Czy naprawdę ogrzeje pokoj np.25 m?

Ogrzeje bardzo dobrze.
Ale też "zje" mnóstwo prądu.

Darek

Deska do WC
Meble kuchenne
Czyszczenie starej farby z balkonu
Przezroczysta szyba w kabinie natryskowej
ZAKOPANE Centrum - sprzedam mieszkanie 105m2