piece gazowe

1. Data: 2001-11-19 09:33:11

Temat: piece gazowe
Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi doradzić , który z piecy gazowych do
ogrzewania wody oraz kaloryferów jest dobrej jakości a cena nie jest zbyt
wysoka. Właśnie kupiłem dom o pow. ok 150 m2, w którym znajduje się dosyć
już stary piec gazowy. Chicałbym go wymienić , ale nie wiem na jaki
Dziękuję

1. Data: 2001-11-19 12:26:47

Temat: Re: piece gazowe
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Wolf

1. Data: 2001-11-21 13:06:44

Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.tpi.pl" wrote:

> [...]
> wysoka. Właśnie kupiłem dom o pow. ok 150 m2, w którym znajduje się dosyć
> już stary piec gazowy. Chicałbym go wymienić , ale nie wiem na jaki

Ja mam od 6 lat Termeta dwufunkcyjnego i b. sobie chwalę, ale jak
ostatnio rozmawiałem z "fachowcem" to powiedzał, że teraz Termet to już
nie to samo. W moim to tylko obudowa, zresztą krzywa, była robiona w
Świebodzicach reszta jest włosko/kanadyjsko/niemiecka.
Ale cena jest atrakcyjna w porównaniu z konkurencją.

--
Wojciech Zimkowski

1. Data: 2001-11-21 13:24:37

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

>włosko/kanadyjsko/niemiecka.

Odpukac. Wszystko chodz OK. Co z czesciami zapasowymi. Tez:
włosko/kanadyjsko/niemieckie. :-))))

1. Data: 2001-11-21 13:42:11

Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"R.B." wrote:

> Odpukac. Wszystko chodz OK. Co z czesciami zapasowymi. Tez:
> włosko/kanadyjsko/niemieckie. :-))))

Odpukać tak, przez cały ten czas, zepsuł się tylko silnik od zaworu
trójdrożnego (Honeywell), nowy (takie małe g...) kosztuje pod 200 zł.

Wojciech Zimkowski

1. Data: 2001-11-21 13:57:10

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

To moje pytanie mialo za zadanie podkreslenia, ze najlepiej jest kupowac
uzodzenia ze standardowymi czesciami zapasowymi. To znaczy, ze nie musisz
kupowac czesci u producenta twojego uzadzenia. Wielu producentow w naszym
wypadku piecow gazowych np Bulex sprzedaja swoje produkty taniej w
porownaniu z innymi firmami, ale niestety w razie awarii po czesci zapasowe
musisz udac sie tylko do nich. Oczywiscie koszty reparacji sa strasznie
wysokie

1. Data: 2001-11-21 14:21:49

Od: "PDCh" <f...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Termeta MiniMax. Pracowal moze kilka dni i 3 (trzy naprawy) wpisane do
ksiazki gwarancyjnej. Dwa razy panel sterowania i raz zawor gazowy. Po
trzeciej (podobno ostatniej) naprawie piec zaczal pracowac i nie chce
zapeszac.
RF

Jaka pralka automatyczna?
Palenisko kominkowe do sprzedania
IKEA
podwojne gniazdka
Gdzie w Warszawie szybko dostane blat 4 cm debowy