pieczenie przy oddawaniu moczu wyniki w porzadku

1. Data: 2003-12-31 10:40:39

Temat: pieczenie przy oddawaniu moczu wyniki w porzadku
Od: "Bogusia Wendt-Rybak" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

----
Witajcie
Od jakiegos roku cierpie na pieczenie przy oddawaniu moczu
na poczatku bylo to lekkie pieczenie jak chodzilam do lekarki
to dawala mi tylko srodki dopochwowe przeciwgrzybiczne
od 2 miesiecy pojawilo sie coraz czestsze i mocniejesze pieczenie
przy oddawaniu moczu szczegolnie rano i utrzymujace sie przez 2 godziny
oraz bole wewnatrz ud a od miesiaca bole stawow krzyzowo biodrowych
czy ktos z Was wie co to moze byc???
Robila badanie moczu - prawidlowe pojedyncze bakterie liczny sluz
posiew moczu w porzadku...
Co to moze byc, lekarz mi na to nic nie daje?? mowi ze mam sobie wziazc
urosept... ale on nie pomaga...
pozdrawiam
mycha
gg 760652
b...@b...pl

2. Data: 2004-01-01 16:25:43

Od: "Baśka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusia Wendt-Rybak" <b...@W...com> napisał w
wiadomości news:bsu8rd$188$1@opal.futuro.pl...

> [...]
> posiew moczu w porzadku...
> Co to moze byc, lekarz mi na to nic nie daje?? mowi ze mam sobie wziazc

Mam podobne objawy od 8 miesięcy : pieczenie czasami przed , czasami po
oddaniu moczu, parcie na pecherz, czasami ból brzucha, czasami krzyża,
ogólne rozdrażnienie. Byłam u ginekologa i mimo prawidłowych /wymazy niczego
nie wykazały / wyników badań dostałam leki przeciwgrzybicze. Kuracja trwała
dwa miesiące. Były okresy poprawy a potem znowu to samo. Byłam u urologa,
dostałm leki , to samo, poprawa i powrót do poprzedniego stanu. Są dni ,że
nic mi nie dolega, a potem znowu to samo. Robiłam badania moczu i to kilka
razy, zawsze były OK. Robiłam USG brzucha, pęcherza, OK. Nie mam pojęcia co
mi jest. Urolog w końcu zaproponował mi cystoskopię, ale stchórzyłam /
niezbyt miłe badanie i ryzyko zarażenia sie w szpitalu jakimś świństwem typu
gronkowiec itp../ i na razie cierpię. Może ktoś nam coś podpowie.
Pozdr. Baśka

3. Data: 2004-01-01 22:52:56

Od: Josef Morko <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

-------------------------
> [...]
>posiew moczu w porzadku...
>Co to moze byc, lekarz mi na to nic nie daje?? mowi ze mam sobie wziazc

Czolem!

Zglos sie do reumatologa i opowiedz mu o Twych dolegliwosciach. To
moze byc tzw. zespol Reitera (pewna odmiana reumatoidalnego zapalenia
stawow)

Pozdrowienia!

Waldek

4. Data: 2004-01-02 09:47:50

Od: "Bogusia Wendt-Rybak" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

------------------------
-

> [...]
>
> Zglos sie do reumatologa i opowiedz mu o Twych dolegliwosciach. To
> moze byc tzw. zespol Reitera (pewna odmiana reumatoidalnego zapalenia

Dzieki bylam juz u reumatologa na razie kazal mi brac tylko
paracetamol... wyszly mi w badaniach chlamydie....
na razie kazala mi brac antybiotyk.... ((((, ktory nic nie pomogl...
paracetamol tez nic nie pomaga a stawy krzyzowe i biodrowe mnie bola coraz
mocniej (((((
(mialam tez podejrzenie o Crohna ale wykluczyli na szczescie...)

5. Data: 2004-01-02 10:28:23

Od: "Bogusia Wendt-Rybak" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zglos sie do reumatologa i opowiedz mu o Twych dolegliwosciach. To
> moze byc tzw. zespol Reitera (pewna odmiana reumatoidalnego zapalenia

przeczytalam o tym chyba by sie zgadzalo... :-((((
w sierpniu mialam biegunke zapalenie przydatkow potem
zaczely sie bole pecherza a teraz bole stawow krzyzowych i czasem nogi ((((
oglolnie jestem ciagle oslabiona i mam lekko podwyzszona temperature...
ok 37 (tzn od pol roku zle sie czuje (((( shcudlam (((
Przed Swietai bylam w szpitalu na gastrologii
bo lekarze chcieli wykluczyc chorobe Crohna
(bo raz na miesiac mialam biegunki choc bez krwi...) ale na szczescie
wykluczyli te choroba i porobili mi badanai w kierunku reumatycznym
ale wyniki dopiero za 2 tygodnie...
i skierowali z powrotem do ginekologa
pozdrawiam
musze chyba pomeczyc lekarzy ....

Czytalam o tym zespole :
Zespól Reitera definiuje sie jako zapalenie stawów po przebytym zakazeniu
ukladu moczowo-plciowego i zwiazane z zapaleniem cewki moczowej czy szyjki
macicy, zapaleniem spojówek oraz zmianami skórno-sluzówkowymi; przynajmniej
w czesci przypadków zespól ten jest zwiazany z obecnoscia Chlamydia
trachomatis w stawie.

Zespól moze byc przenoszony droga plciowa lub wystapic w przebiegu infekcji
przewodu pokarmowego. Zakazenie droga plciowa jest zwiazane glównie z
infekcja narzadów plciowych wywolana przez Chlamydia trachomatis i przewaza
glównie u mlodych mezczyzn

Zespól Reitera charakteryzuje sie wystepowaniem trzech objawów: zapaleniem
struktur tworzacych oko, zapaleniem cewki moczowej (u kobiet takze zapalenie
dróg rodnych) oraz zapalenie stawów. Wystepuje znacznie czesciej u mezczyzn.
Wazna role w rozwoju choroby stanowi czynnik genetyczny i przebyte zakazenie
bakteryjne - najczesciej ukladu pokarmowego. U chorych mozna stwierdzic
obecnosc antygenu HLA-B27 - charakterystycznej struktury, wystepujacych w
scianach komórek organizmu. Chorobie towarzyszy uczucie ciaglego zmeczenia,
znuzenia, oslabienie, goraczka. Choroba zaczac sie moze po "banalnej"
biegunce i przejsc w forme przewlekla.

moze w koncu znalazla sie przyczyna mojego zlego samopoczucia

chodze po lekarzach i nikt nie potrafi mi pomoc ...

pozdrawiam

mycha

gg 760652

6. Data: 2004-01-02 12:26:03

Od: "Scotty" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baśka" <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
typu
> gronkowiec itp../ i na razie cierpię. Może ktoś nam coś podpowie.

Basiu a robilas badania na chlamydie??? bo mi choc wyszedl pozytywny lekarz
jakos nie do konca
wierzy ale jak czytam na internecie ze ta chlamydia rozwala jajniki, pecherz
a nastepnie stawy ((((
to sie zalamalam... i nie wiem czy mam mowic lekarzowi zeby jednak zajal sie
ta chlamydia
a mnie wlasnie bola stawy krzyzowe szczegolnie ((((((((((((((....
flowercia
gg 760652

7. Data: 2004-01-02 16:40:18

Od: "Baśka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu a robilaś badania na chlamydie???

A jakie to są badania , bo miałam robione wymazy z kanału szyjki macicy i
nic nie wyszło, ale nie wiem czy to tylko w kierunku grzybicy czy innego
paskudztwa też.

Baśka

8. Data: 2004-01-05 10:18:50

Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej Basiu
ja pojechalam do labolatorium i po prostu zrobilam
wymaz w kierunku chlamydii trachomatis
z cewki moczowej wiem ze sa tez z szyjki macicy
wiesz chlamydii nie mozna przeoczyc ja wszystkich eraz
przestrzegam bo mam zapalenie stawow (((((((((((((((
pozdrawiam
bogusia
PS lekarz na moje pieczenie kazal mi przestac nosic
rajtuzy....niestety nic nie pomoglo... moze troszke mniej pieklo i bolalo
wewnatrz ud a stawy tzn staw krzyzowo biodrowy mam juz zajety zapaleniem
((((((

--
Flowercia pograzona w SAPo-ABAPowaniu ;-)
-------
"Baśka" <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
> nic nie wyszło, ale nie wiem czy to tylko w kierunku grzybicy czy innego

Centrum Medyczne Bemowo Wawa
SUMAMED a alkohol
Kardiolog w Gdyni
Ile kosztuje doba w szpitalu dla nieubezpieczonego....
Poniżej 36,6 ...