pieczenie w żołądku po sokach?

1. Data: 2001-11-27 08:25:12

Temat: pieczenie w żołądku po sokach?
Od: "Greta" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż (30 lat) narzeka na pieczenie w żołądku po wypiciu soków ze świeżych
owoców i warzyw (jabłko, gruszka, winogrono, marchewka, burak czerwony,
kapusta).

Soki pijemy codziennie od kilku miesięcy z rana na czczo.

Ja piję dokładnie to samo, co on i nic mi nie jest.

Czy może ktoś na grupie wie dlaczego?

greta

2. Data: 2001-11-27 09:05:07

Temat: Re: pieczenie w żołądku po sokach?
Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kapusta).
>
> Soki pijemy codziennie od kilku miesięcy z rana na czczo.
>
> Ja piję dokładnie to samo, co on i nic mi nie jest.

moze on poprostu juz nie chce pic
tych sokow

robert

3. Data: 2001-11-27 10:08:43

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"q_w_e" <q...@p...onet.pl> writes:

> świeżych

> moze on poprostu juz nie chce pic
> tych sokow

ROTFL ;)
--
Samotnik Michal Jeczalik Sr
http://www.samotnia.eu.org/

4. Data: 2001-11-27 14:15:38

Od: "Kamelot" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj chłopu piwa......

5. Data: 2001-11-27 14:39:03

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kapusta).
>
> Soki pijemy codziennie od kilku miesięcy z rana na czczo.
>
> Ja piję dokładnie to samo, co on i nic mi nie jest.

biorac pod uwage powyzsze odpowiedzi na zadane pytanie, pozwole sobie nieco
rozjasnic temat:
soki z reguly maja odczyn kwasny - pieczenie w zoladku (potem zgaga, bóle
żołądka itp) to pierwszy objaw podraznienia sluzowki zoladka kwasami - do tego
na pusty zoladek... brrr... - czysta rozkosz dla przyszlych wrzodów zoladka...
ja raczej proponowalbym szklanke mleka - tez zdrowe a znacznie lepiej wplywa na
zloadek (zobojetniacz) niz kwasne soki...

pozdrowienia

adam

6. Data: 2001-11-27 22:16:44

Temat: Odp: pieczenie w żołądku po sokach?
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic dziwnego - soki silnie zakwaszaja, przez co w takich stezeniach sa
poprostu toksyczne. Po co je pic - nieszkoda Ci zdrowia twojego meza? Lepiej
daj mu dobrej smietany, lub tlustego rosolu ze starej kury, a nic go nie
bedzie pieklo a i jego mozg i serce na tym skorzysta.
Pozdrawiam
tom

Użytkownik Greta <g...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tving$pmo$...@h...uw.edu.pl...

7. Data: 2001-11-27 23:39:11

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej na takiej diecie zyska hodowca drobiu(koniecznie starego!!!),
rzeznik ,mleczarnia , potem internista , kardiolog , neurolog ,
rehabilitant.....

Użytkownik ^ToM^ <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u13bm$l62$...@n...onet.pl...

8. Data: 2001-11-28 11:49:19

Od: "zocha" <z...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina" <k...@b...wroc.pl> wrote in message
> Najbardziej na takiej diecie zyska hodowca drobiu(koniecznie starego!!!),
> rzeznik ,mleczarnia , potem internista , kardiolog , neurolog ,
> rehabilitant.....

heheheh,
dlatego stare bo mądrość, doświadczenie życiowe etc. starej kury
przechodzi na tego kto ją konsumuje :-))))) i "mózg na tym korzysta"

pozdrawiam
zocha

9. Data: 2001-11-28 19:34:29

Od: "Greta" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za wszystkie rady
od pięciu lat nie jemy mięsa, nabiału coraz mniej, toteż nie wrócę do
codziennego picia mleka, nie mówiąc już o rosole...
przeszukałam kilka książek i znalazłam sposób na nadkwasotę żąłądka, co
pewnie niektórych bardzo zdziwi: trzy razy dziennie na pół godziny przed
posiłkiem pół szklanki soku z kapusty białej
od jutra zamierzamy stosować
greta

10. Data: 2001-11-28 21:01:53

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Najbardziej na takiej diecie zyska hodowca drobiu(koniecznie starego!!!),
> rzeznik ,mleczarnia , potem internista , kardiolog , neurolog ,
> rehabilitant.....

Karolinko, baaardzo mocno się mylisz.
Tom ma rację, kiedyś dawno, dawno temu chorych leczono dobrym, tłustym
rosołkiem. Stara kura ma więcej tłuszczu niż blady, chudy kurczak, no i
rosół jest smaczniejszy. I jak na ironię, kiedyś nie było tylu specjalistów,
a dziś chociaż jest ich tylu, to w zasadzie żaden "swojej" choroby nie
potrafi skutecznie wyleczyć, bo niemal w każdej jednostce chorobowej na
wstępie powtarza się ta sama formułka: "przyczyna choroby nie jest znana". A
jak się nie zna przyczyny, to można leczyć i leczyć i leczyć i...

Pozdrawiam
Krystyna (już wyleczona właśnie nie lekami a...dietą, optymalną zresztą)

> Użytkownik ^ToM^ <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:9u13bm$l62$...@n...onet.pl...
> Lepiej