pieczenie w żołądku po sokach?

11. Data: 2001-11-28 22:19:46

Temat: Re: pieczenie w żołądku po sokach?
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fanaaaaaaaatycy reaguja nawet na iiiironie.Pooooodziwiam upor.

12. Data: 2001-11-28 22:54:52

Temat: Odp: pieczenie w żołądku po sokach?
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina <k...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u18ek$eqe$...@o...biskupin.wroc.pl...
> Najbardziej na takiej diecie zyska hodowca drobiu(koniecznie starego!!!),
> rzeznik ,mleczarnia , potem internista , kardiolog , neurolog ,
> rehabilitant.....

Kolejnosc podalas prawidlowa - ci trzej ostatni najmniej i o to chodzi!
tom

13. Data: 2001-11-28 22:59:09

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> od pięciu lat nie jemy mięsa, nabiału coraz mniej, toteż nie wrócę do
> codziennego picia mleka, nie mówiąc już o rosole...

Pozyjemy zobaczymy..........czas pokaze!

> przeszukałam kilka książek i znalazłam sposób na nadkwasotę żąłądka, co
> pewnie niektórych bardzo zdziwi: trzy razy dziennie na pół godziny przed
> posiłkiem pół szklanki soku z kapusty białej
> od jutra zamierzamy stosować

Mozesz nie probowac - na pewno nie pomoze, jest to fizycznie niemozliwe.
W razie jak nie pomoze chetnie podpowiem co moze pomoc.
tom

14. Data: 2001-11-28 23:50:59

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greta" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pewnie niektórych bardzo zdziwi: trzy razy dziennie na pół godziny przed
> posiłkiem pół szklanki soku z kapusty białej

ale.... jakie macie zrodlo wapnia?

15. Data: 2001-11-29 07:24:37

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziękuję za wszystkie rady
> od pięciu lat nie jemy mięsa, nabiału coraz mniej, toteż nie wrócę do
> codziennego picia mleka, nie mówiąc już o rosole...

oki, ni e moja sprawa kto co je... (w przeciwienstwie do <opti.> :-)).

> przeszukałam kilka książek i znalazłam sposób na nadkwasotę żąłądka, co
> pewnie niektórych bardzo zdziwi: trzy razy dziennie na pół godziny przed
> posiłkiem pół szklanki soku z kapusty białej

taki sam zobojetniacz...
ale wracajac do tematu - sama widzisz, ze z mezem cos sie dzieje, ze ma to
zwiazek z dieta - moze jednak cos byscie w waszej super-wegetarianskien dietce
zmienili? chociaz moze kolejnosc spozywania roznych rzeczy?? :-))

> od jutra zamierzamy stosować

pozostaje mi tylko zyczyc szczescia .. :-)))

adam

16. Data: 2001-11-29 12:37:18

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna wrote:

> [...]
> wstępie powtarza się ta sama formułka: "przyczyna choroby nie jest znana".

Bzdury.

Leszek

17. Data: 2001-11-30 22:43:40

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na pusty zoladek... brrr... - czysta rozkosz dla przyszlych wrzodów
zoladka...
> ja raczej proponowalbym szklanke mleka - tez zdrowe a znacznie lepiej
wplywa na
> zloadek (zobojetniacz) niz kwasne soki...

Powszechne mniemanie, ze mleko zobojetnia soki zoladkowe to mit.
Neutralizacja kwasu przez mleko jest krotkotrwala- trwa jakies 20 minut a
potem nastepuje "efekt odbicia" czyli zwiekszone wydzielanie kwasu.
Stwierdzono ze mleko wrecz hamuje gojenie sie wrzodow zoladkowych.

Aga

18. Data: 2001-11-30 22:47:28

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale.... jakie macie zrodlo wapnia?

Np straczkowe, warzywa krzyzowe, moze jeszcze jedza ryby lub jajka.

Aga

19. Data: 2001-12-03 07:47:26

Temat: Re: Odp: pieczenie w żołądku po sokach?
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"^ToM^" <n...@p...onet.pl> wrote in news:9u3pv0$8fk$1@news.onet.pl:

> [...]
> dyskusyjnych napisał:9u18ek$eqe$...@o...biskupin.wroc.pl...
>
> Kolejnosc podalas prawidlowa - ci trzej ostatni najmniej i o to chodzi!

No pewnie, bo po mleczarni jest Państwo Polskie i Chora Kasa

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

20. Data: 2002-01-02 20:50:06

Temat: ziolka
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Nov 2001 22:01:53 +0100, "Krystyna" <k...@v...pl>
wrote:

> [...]
>
>Pozdrawiam
>Krystyna (już wyleczona właśnie nie lekami a...dietą, optymalną zresztą)

co wy kobiety macie takie zamilowanie, do ziol, diety optymalnej,
wyciagu zkokosow na cere, i plynow do higieny imtymniej z ekstraktem z
miodu i pszenicy, a do tego ogoorki na twarz i krem z wyciagiem z
ziaren slonecznika, takich pierdol jest wkazdym pismie kobiecym od
bolo glowy, na ktoory tez jest co ? oczywiscie napar z szalwi pity 2
razy dziennie, a surowa marchewka wplywa dobrze na wlosy i paznokcie

Co jest z mp.pl ??????
choroby reumatyczne
Co to jest ziewanie?
Narkoza