pieczone ziemniaczki

1. Data: 2003-06-22 10:11:49

Temat: pieczone ziemniaczki
Od: "Piorun" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy mógłby mnie ktoś oświecić, w jaki sposób można zrobić pieczone
ziemniaczki tak jak w restauracjach typu Piramida??
Te ziemniaczki są po prostu pyszne i chciałbym coś podobnego zrobić u siebie
w domu, ale nie wiem od czego się zabrać.

Piorun

1. Data: 2003-06-22 13:10:36

Temat: Re: pieczone ziemniaczki
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3ef580db@news.vogel.pl,
Piorun <p...@w...pl> a écrit:
> [...]
> Te ziemniaczki są po prostu pyszne i chciałbym coś podobnego zrobić u
> siebie w domu, ale nie wiem od czego się zabrać.

A czy moglbys opisac owe ziemniaczki bardziej szczegolowo ? Nie mam
pojecia co to jest "restauracja typu Piramida" :-(

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-22 14:08:32

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam
> pojecia co to jest "restauracja typu Piramida" :-(

No, to restauracja w kształcie piramidy. A zamiast kelnerów - mumie. A
rachunek rośnie jak...
;-)
D.

1. Data: 2003-06-22 15:32:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Jun 2003 16:08:32 +0200, "Dorota***" <d...@o...pl>
wrote:

> Nie mam
>>
>No, to restauracja w kształcie piramidy. A zamiast kelnerów - mumie. A
>rachunek rośnie jak...
>;-)
>D.

to to musza byc egipcjanskie kartofelki - wszystko jasne

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-22 15:54:25

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

>to to musza byc egipcjanskie kartofelki

Robione z mumii?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-22 16:19:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Jun 2003 17:54:25 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> wrote:

>Robione z mumii?

nie badz obrzydliwy! one sa tylko zm umifikowane, nastrzykane tym
samym plynem co mumie, no i oczywiscie kartoflany mozg wyssany
jest przez slomke przez nos kartofla...wlasciwie juz wszystko
wiemy

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-22 16:33:07

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jun 2003 17:19:58 +0100, Waćpanna lub Waćpan Krysia Thompson, w
wiadomości <5...@4...com> zawarł, co
następuje:

> [...]
> samym plynem co mumie, no i oczywiscie kartoflany mozg wyssany
> jest przez slomke przez nos kartofla...wlasciwie juz wszystko

I powinny mieć jeszcze kształt piramidki.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2003-06-22 17:16:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>I powinny mie? jeszcze kszta?t piramidki.

jak kopytka tylko inaczej?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-22 17:29:42

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

> [...]
>samym plynem co mumie, no i oczywiscie kartoflany mozg wyssany
>jest przez slomke przez nos kartofla...wlasciwie juz wszystko

Hmm, z tego co pamietam mumifikatorzy mieli zwyczaj wykorzystywac
niektore 'pacjentki'. Interesujace czy z ziemniakami tez tak robia....

1. Data: 2003-06-22 17:30:52

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jun 2003 18:16:51 +0100, Waćpanna lub Waćpan Krysia Thompson, w
wiadomości <h...@4...com> zawarł, co
następuje:

może być jak cokolwiek, tylko inaczej
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040
*urocza czarodziejka i naprawdę przemiła dziewczyna* [Proteus]

Mikrofala z opcja CRISP - ale czy warto
Potrawy z kociołka - help :)
[OT] romantyczny wieczor
Dość nietypowe pytanie