piegi - czym wybielić?

1. Data: 2005-07-19 14:12:26

Temat: piegi - czym wybielić?
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od lat jako środek wybielając piegi stosuję jedynie sok ze świeżej cytrynki,
ale gdzieś słyszałam, że zbyt częste stosowanie kwasów może w przyszłości
spowodować brzydkie odbarwienia skóry. Czy to prawda? A jeśli tak, to czym
Wy wybielacie piegi, aby było to bezpieczne?

D.

PS. Proszę mnie nie przekonywać, że piegi są ładne. Na mnie nie są :-D

1. Data: 2005-07-19 14:20:01

Temat: Re: piegi - czym wybielić?
Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota D. napisał:

> [...]
> spowodować brzydkie odbarwienia skóry. Czy to prawda? A jeśli tak, to czym
> Wy wybielacie piegi, aby było to bezpieczne?

Cala twarz mam piegowata i nie wybielam niczym. Kiedys zawziecie
walczylam (sokiem z cytryny) jak mialam nascie lat, teraz mi przeszlo :)
Poza tym zima piegow tak bardzo nie widac, po nalozeniu pudru juz
zupelnie. Latem staja sie bardziej widoczne od slonca. Po zastosowaniu
np. samoopalacza rowniez sa mniej widoczne. A szczerze to taka juz Twoja
uroda i raczej nie mozesz tego zmienic. IMHO nie da sie ich pozbyc,
trzeba je zaakceptowac :)

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-07-19 14:23:49

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Młynarczyk" <a...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dbj26g$c7j$1@news.onet.pl...

> A szczerze to taka juz Twoja uroda i raczej nie mozesz tego zmienic. IMHO
> nie da sie ich pozbyc

Ale da się sprawić, by były mniej widoczne, co na przykład sok z cytryny
potrafi, ale boję się, aby te kwasy rzeczywiście nie spowodowały przebarwień
na starość ;-)

D.

PS> Nastolatką już też nie jestem, tak więc mało prawdopodobne, żeby z
wiekiem mi przeszło...

1. Data: 2005-07-19 17:11:51

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spowodować brzydkie odbarwienia skóry. Czy to prawda? A jeśli tak, to czym Wy
> wybielacie piegi, aby było to bezpieczne?

Ja słyszałam o takiej oto karkołomnej, ale skutecznej kuracji, której efekty
trwają długo (ponoć):
trzeba robić maseczki z porzeczek.
Ale, żeby nie było za łatwo, porzeczki trzeba zrywać z krzaka od chwili kiedy są
maleńkie i zielone aż do przejrzałości (o ile takie słowo istnieje). Codziennie.
Moja mama takim sposobem podobno pozbyła się piegów raz na zawsze, teraz co
kilka lat powtarza kurację, co jest o tyle trudne, że najbliższe znajome krzaki
porzeczek mamy jakieś 15 km od domu:). Ja nie stosowałam, nie potrafię
wytłumaczyć w jaki sposób to działa. Gdybyś znalazła sposób jak by tu dokonać
cesji piegów na kogoś innego, to ja bardzo chętnie przyjmę każdą ilość;)

Kaśka

1. Data: 2005-07-20 07:35:57

Od: "Marcin" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Proszę mnie nie przekonywać, że piegi są ładne. Na mnie nie są :-D

A ja tam lubię swoje piegi :) I żałuję, że widoczne są właściwie tylko
latem:)
Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2005-07-20 10:55:51

Od: "Kazia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja równeiż lubię moje piegi na nosie i na górnej części policzków.
Dodają uroku :) i mogłyby być widoczne przez cały rok :).
Pozdrawiam
Kazia

1. Data: 2005-07-22 07:33:36

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> trzeba robić maseczki z porzeczek.
> Ja nie stosowałam, nie potrafię
> wytłumaczyć w jaki sposób to działa.

Jak wiadomo, czarna porzeczka na przykład zawiera więcej wit. C niż cytryna.
Czerwone porzeczki pewnie też niewiele jej ustępują :). Także wszystko
rozbija się o witaminę...

Maja

1. Data: 2005-07-22 08:28:09

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota D. <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> spowodować brzydkie odbarwienia skóry. Czy to prawda? A jeśli tak, to czym
> Wy wybielacie piegi, aby było to bezpieczne?

stosuj na co dzień kremy z wysokim filtrem, piegi będą mniej widoczne.

Warto kupic cos w ... Czechach?
masowo wypadaja mi wlosy ;(
nie-antyperspiranty?
kosmetyczka-dojazd do domu