piekarnik kolo zmywarki?

1. Data: 2002-10-17 20:59:51

Temat: piekarnik kolo zmywarki?
Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
wymyslilem sobie cos takiego:
piekarnik bedzie wbudowany na wysokosci no np 1m (wiem wiem nic nowego) ale
pod nim musiala by byc zmywarka, i tutaj mam do Was zapytanie
Czy takie ustawienie jest mozliwe czy tez lepiej nie umiejscawiac piekarnika
nad zmywarka(oczywiscie wszystko w zabudowie)
Z gory dziekuje
Rafal

1. Data: 2002-10-18 06:08:18

Temat: Re: piekarnik kolo zmywarki?
Od: "ania331" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bolo <b...@c...com.pl> napisał(a):

> [...]
> Czy takie ustawienie jest mozliwe czy tez lepiej nie umiejscawiac piekarnika
> nad zmywarka(oczywiscie wszystko w zabudowie)

ja tak mam nic złego sie nie dzieje, tylko jest miedzy nimi płyta
rozdzielająca i cienki styropian

1. Data: 2002-10-18 06:33:10

Od: "Pańka Aleksander" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tak mam nic złego sie nie dzieje, tylko jest miedzy nimi płyta
> rozdzielająca i cienki styropian
Stropian bron boze !! Tylko welna mineralnaa. Styropian nie wyrzyma
temeraturyy

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-10-18 08:07:39

Od: "Boni Sulkowski" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

bolo <b...@c...com.pl> wrote in message

> [...]
piekarnika
> nad zmywarka(oczywiscie wszystko w zabudowie)

IMHO nie ma problemu, docelowo będę robił tak jak piszesz - na razie mam
zmywarkę, a jak się dorobię piekarnika, to zrobię szafkę w której na
dole 'zmieści' się zmywarka, a na górze normalnie zabuduję piekarnik.
Trochę wełny jako izolacja wskazane, bo np. moja zmywarka ma kawał
plastiku z góry-przodu.

--
Boni

1. Data: 2002-10-18 12:30:40

Od: "andyko" <andyko@_nospam_.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.koczewski.com.pl (w trakcie przebudowy)
Użytkownik "bolo" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
piekarnika
> nad zmywarka(oczywiscie wszystko w zabudowie)

Nie powinno byc problemu, ja mam zamrazarke pod piekarnikiem- on grzeje
przeciez w srodku a reszta ciepla idzie i tak do gory( tyl zabudowy jest
pusty). Sa zmywarki do zabudowy, ale chyba drozsze niz zwykle.

--
arch. Andrzej Koczewski

gablota przeszklona
3 Aniołki