piekarniki do zabudowy

11. Data: 2006-02-12 09:10:55

Temat: Re: piekarniki do zabudowy
Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dsltkq$s94$1@news.onet.pl...
> Wcale nie trzeba. Swój piekarnik mam zainstalowany w słupku niemal na
> linii blatu i nie jest to taki piekarnik, o jakim wspominasz, a też się
> doskonale sprawdza.
Może zdanie zmieniło by się gdyby spróbować z piekarnikiem inaczej
otwieranym.....?

--
Pozdrawiam Niech Twój komputer
Pooh zrobi wreszcie coś pożytecznego!

12. Data: 2006-02-12 22:01:39

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
> Może zdanie zmieniło by się gdyby spróbować z piekarnikiem inaczej
> otwieranym.....?

Na takie, że "_trzeba_ by wybrać' nie zmieniłoby mi się na pewno. Jeżeli
już, to jedynie na takie, że polecam, bo jest łatwiej.
I. (odróżniam radę od nakazu)

13. Data: 2006-02-13 19:53:06

Od: "JerzyR" <j...@o...usunto.pl.ua> szukaj wiadomości tego autora

> Może zdanie zmieniło by się gdyby spróbować z piekarnikiem inaczej
> otwieranym.....?

widzialem taki piekarnik w sklepie, nawet go kilka razy otwierałem i
wyjmowalem blachy i nie wydaje mi sie, aby byl jakos wygodniejszy od
tradycyjnego na prowadnicach teleskopowych
Mozliwe, ze po prostu sie da do tego przyzwyczaić - tak jak do klawiatury
ergonomicznej zamiast tradycyjnej:)

JerzyR

14. Data: 2006-02-13 21:07:23

Od: "regent..." <r...@T...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):

> [...]
> tradycyjnego na prowadnicach teleskopowych
> Mozliwe, ze po prostu sie da do tego przyzwyczaić - tak jak do klawiatury

a można na nich (drzwiczkach) talerz postawić???
bo to ważna cecha...

--
regent...
(mam...)

15. Data: 2006-02-14 14:25:20

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze nie wymienili Ci piekranika-pogoń ich!
Pdr.Mariusz

16. Data: 2006-02-15 15:26:49

Od: "Michal W." <c...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AdamLun napisał(a):
> Polecam produkt f-y Amica typ EB 2602 (EB2.8TkKDp). Za nieco ponad 1600 PLN
> tzw. full wypas ( wtym prowadnice teleskopowe w ocenie malzonki rewelacja).
> Uzywany od roku.
> AL
> Amica EB 2603

Polecam AEG z teleskopowymi prowadnicami, 8 programy oraz bardzo ciekawa
funkcja szybkie nagrzewanie. Wszystkie elmenty mozna bardzo latwo
wyciagnac i umyc w zmywarce.
M.

17. Data: 2006-02-15 22:44:57

Od: "regent..." <r...@T...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal W. napisał(a):

> Polecam AEG z teleskopowymi prowadnicami, 8 programy oraz bardzo ciekawa
> funkcja szybkie nagrzewanie. Wszystkie elmenty mozna bardzo latwo
> wyciagnac i umyc w zmywarce.
> M.

amica, jakiś wyższy model, symbolika zamieszana,
i teleskopy, i ze 14 programów (na pokrętle),
i sonda, i rożen,
jakieś powłoki samoczyszczące,
timer, temperatura co 5 stopni od 30 do ...???
timer i pieczeń gotowa na przyjście do domu, to prawdziwa jazda.

--
regent...
(mam...)

18. Data: 2006-02-16 14:03:12

Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regent..." <r...@T...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> timer, temperatura co 5 stopni od 30 do ...???
> timer i pieczeń gotowa na przyjście do domu, to prawdziwa jazda.

Chyba taki sam piekarnik (tyle że w komplecie z płytą ceramiczną)
i podobnie odczucia z prawie 2 lat użytkowania.

Jeśli masz taką możliwość, to odradzam 'bajery' typu inox (koszmarnie
się czyści).

Janusz Pawlinka

Zmywarka - białe naczynia
Proszę o wyjaśnienie i poradę.
Przeciwko wszelakim istotom latającym - zabezpieczenie.
Pralka Candy i osad w pojemniku na proszek_prośba o pomoc
Instalacja elektryczna w bloku