Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.

1. Data: 2000-02-17 13:23:37

Temat: Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

zofia olkowska <z...@c...com.pl> zapisuje: > Marlena wystukala:

> Eh, a co sobie koledzy musieli pomyslec :)))
> Nawet mi ich zal, tych samcow paskudnych. Plask - i koniec marzen...
> Masz babo placek :)
> Ehem, wlasnie, Panowie : poniewaz sa i tacy, ktorym sie podobaja
> "takowe" panienki ;) mam male pytanko:
>
> Wszystko jest sliczne i mile w dotyku, ale ciekawi mnie, co sie dzieje w
> psychice mezczyzny kiedy pewnego dnia sie okazuje, ze:
>
> a) biust jest sztuczny i peka :)
> b) rzesy sie odklejaja
> c) wlosy sa blond, ale tylko do granicy 4 centymetrow od glowy
> d) bardzo chude jest bardzo piekne - ale robia sie siniaki :)

Ohyda od a do d. Ja bym nie mogla. Gdybym byla facetem to by mi opadlo...
i nie sa to rece. Chociaz one pierwsze :)

> Czy nie lepsza jest zadbana, urocza kobieta z krwi i kosci ?
Taka jak MY! Masz racje - jest lepsza o cale niebo.

> Tak mnie naszlo, jak przemyslalam widok polskiej ulicy latem i reakcje
> meskie :)
A ja sobie przypomnialam reakcje na plazy... milo sie wspomina zima.

Pozdrawiam
Marlena

1. Data: 2000-02-17 14:23:53

Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena wklepala:

> Ohyda od a do d. Ja bym nie mogla. Gdybym byla facetem to by mi opadlo...
> i nie sa to rece. Chociaz one pierwsze :)

:DDD

> Taka jak MY! Masz racje - jest lepsza o cale niebo.

No wlasnie ja sie poczuwam w ramach tych o niebo lepszych.Bo do Pamelki
to ja raczej nie jestem podobna :)
BTW: mowilam Panowie, a patrz - Oni milcza czemus :\

> A ja sobie przypomnialam reakcje na plazy... milo sie wspomina zima.

Taak... Na plazy to jest dopiero przekroj meskich reakcji ...
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka

1. Data: 2000-02-17 14:44:51

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, zofia olkowska <z...@c...com.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>No wlasnie ja sie poczuwam w ramach tych o niebo lepszych.Bo do Pamelki
>to ja raczej nie jestem podobna :)
>BTW: mowilam Panowie, a patrz - Oni milcza czemus :\

Bo i tak nie uwierzycie jak napiszemy, ze lepsza z krwi i kosci :)

Pozdrawiam :)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.

1. Data: 2000-02-17 15:01:56

Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Nagorny wklepal tak oto:

[ wczesniej zas Zuzanka ]

> Bo i tak nie uwierzycie jak napiszemy, ze lepsza z krwi i kosci :)

Dlaczego? Uwierzymy chetnie, kobitki sa naiwne ;)
To wlasnie byla mala prowokacja z nadzieja na pozytywny odzew .
Ciesze sie, ze sa jeszcze tacy faceci :)

> Pozdrawiam :)
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka

Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Re: Odp: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Moje 2 problemy ( nie jedyne - niestety ) ...
prośba do Marlenki
Odp: Moje 2 problemy ( nie jedyne - niestety ) ...