pielęgnacja drzew

1. Data: 2008-09-15 10:24:34

Temat: pielęgnacja drzew
Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym na moim skrawku ziemi posadzić kilka jabłonek i grusz.

Czy znajde gdzies w sieci opisy praktyków jak należy pielegnoać tego typu
drzewka ?
Chodzi mi głównie o przycinanie, opryski itp.

Ewentualnie jeśli ktoś zna prosze o podanie tytułów ksiązek o tej tematyce.

2. Data: 2008-09-15 10:46:03

Temat: Re: pielęgnacja drzew
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mz" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
> Chodzi mi głównie o przycinanie, opryski itp.
>
> Ewentualnie jeśli ktoś zna prosze o podanie tytułów ksiązek o tej

słowa hasłowe:
sadownictwo, sad przydomowy, ochrona sadu itp. Warto też przepatrzyć
antykwariaty, niekoniecznie internetowe.

3. Data: 2008-09-15 18:54:39

Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "mz" <l...@w...pl> wrote in message

> tematyce.
>
> słowa hasłowe:
> sadownictwo, sad przydomowy, ochrona sadu itp. Warto też przepatrzyć
> antykwariaty, niekoniecznie internetowe.

W mojej miejscowości tylko internetowe ;)

4. Data: 2008-09-16 10:41:08

Od: "J.B" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chodzi mi głównie o przycinanie, opryski itp.
>
> Ewentualnie jeśli ktoś zna prosze o podanie tytułów ksiązek o tej

Radzę przeglądać dwutygodnik ,owoce warzywa kwiaty, ja korzystam ze stycznia
2001r . ale tym dwutygodniku są drukowane całe programy ochrony roślin
sadowniczych jak i jagodowych. Radzę dobrać takie odmiany które praktycznie
nie potrzebują chemicznej ochrony, z grusz mogę polecić, konferencję,
odmiana późna ale smaczna i nie wymagająca szczególnej pielęgnacji . Radzę
skontaktować się z najbliższym Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego.Nastawieni są
na pracę z durzymi gospodarstwami ale działkopwcom też pomogą.

5. Data: 2008-09-18 18:56:08

Od: "_mISZKA" <3...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://podszarotka.republika.pl/

pzdr.
_mISZKA

6. Data: 2008-09-19 19:19:01

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewentualnie jeśli ktoś zna prosze o podanie tytułów ksiązek o tej tematyce.

Sadownictwo.Pieniążek. To nazwisko.
Pozdrawiam.

Obowiązki Zarządu Działek
Co posadzić 3m2?